01 August 2009

Post Terakhir sebelum bercuti.... :-(

Salam...

Akhirnyer pas berfikir panjang, gua balik kampung jugak... Bukan nyer aper tapi gua ada beberapa hal yang perlu gua setelkan... Yang ni haa :


1.
PTPTN - gua kene pg kl sentral untuk setelkan masalah pembayaran pinjaman tu isnin ni.
2. H1N1- Gua risau dok melaka nie..banyak virus.. Korang perasan tak jangkitan banyak kat melaka ni.. MMU,UiTM,UTeM universiti gua pun bungkus jugak..
3. Bosan - Gua kompem tinggal sorang...suma housemate balik... bersawang la gua kalu dok sorang2... (bukan takut ek..he3)
4. Handphone - Gua nak g kedai handphone nanti repair something...


besok pagi 1hb ogos..gua akan pegi hantar adik gua dulu kat MC and then baru bertolak dengan 2 orang member gua... Kami akan ke KL,ShahAlam,Perak,Penang (gua negeri mane satu?). Doakan perjalanan kiteorang selamat k...


http://farm4.static.flickr.com/3188/3390351898_2ce11398c1.jpg

Aku balik kampung awal..... Hmm... Semoga di kampung halaman gua beroleh kesihatan yang maksima.

Dan dukacita mungkin blog ini akan kurang aktif selama seminggu sehingga gua balik bercuti.. kalu di ikutkan cuti gua akan bercuti mulai besok sehingga 9hb ogos. 10hb ogos kelas akan bermula sperti biasa.. Sekiranya keaadaan mendesak gua akan balik awal dalam hari khamis begitu berikutan perkara1 berikut :

1. Long Report Pemacu elektrik lab session 1
2. Long Report Instrumenstasi
3. Short report Pemacu Elektrik


Keje2 ni sume kene gua setelkan sebab minggu buka nya semula kampus dalah duedate untuk kerja2 yang di atas.. Hu3... Banyak kejer..sebab tu gua malas cuti...


http://jareycatlovers.files.wordpress.com/2008/11/rayalahaddatu08_3074.jpg

Bila la gua nak merasa naik kapal terbang....!!!

LANUN : Gua balik dulu...Assalamualaikum.....
(coklat ungu akan amik alih..cayalah coklat ungu)

Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

CoKLaT uNGu said...

wacchaaaaaaaaaaaa..coklat ungu dah datang..baru jer turun kapal maghrib td..

LaNuNsepet said...

KEJE2....HE3 JGN PONTENG