30 December 2010

Lanun Mohon Doa Kawan Kawan Blogger

Salam...
Kebelakangan Lanun sedikit down apabila surat perlantikan pensyarah politeknik yang Lanun telah terima datang bersama 1 ujian yang cukup besar dalam hidup Lanun. Kegembiraan menerima pekerjaan dalam goverment seperti tersekat sedikit bila Lanun mendapat penempatan dPoliteknik Mukah Sarawak.

Syukur Alhamdulillah Lanun berjaya mendapat pekerjaan dalam kerajaan yang dimana ramai inginkan tetapi sukar mendapatkannya. Ia nya adalah hasil dari ikatan perjanjian biasiswa SLTP Skim Latihan Tenaga Pengajar bawah Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia semasa Lanun di kampus lagi.

Apa yang menyebabkan Lanun sedikit down adalah kerana perancangan telah dibuat untuk berkahwin pada tahun 2011. Dengan harapan dapat memberikan dan menjalankan tggjawab penuh sebagai suami dan menjaga keluarga dua belah pihak di semenanjung. 

Lanun sudahpun mengorak langkah membuat rayuan untuk pemindaan, dan Lanun berharap sangat sekiranya rayuan tersebut berjaya, meminda penempatan ke mana mana politeknik atau kolej komuniti dalam semenanjung.

Doakan Lanun mudah urusan n berjaya dalam rayuan tersebut..
Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

azlina aziz said...

First, tahniah dapat keje gomen. Second, bersabar lah. Tabah sebab memang lumrah macam tu. Saya dulu pun masa dapat posting kat Sabah, aduhai....sedih nak tinggal family, terutama ayah yang sakit, yang mana sekarang ni dah jadi arwah. hmmmm....berdoa untuk yang terbaik :)

ika puk puk said...

ika doakan yg terbaik untuk lanun k..
jgn down2 lg.. =)

CoKLaT uNGu said...

Bersabar la.. insyaallah smua yg Allah atur tu yg terbaik utk kita.. cuba trima dgn redha walaupun berat dan memg sukar nak trima .. insyaallah kita trus doa. smoga Allah lembutkn hati org yg uruskan prtukaran tu, & mudah smua urusan kita.

LaNuNsepet said...

tq coklatungu :-)

InsyaAllah.. Ya Allah perkenankanlah doa kami.. permudahkanlah kami mencapai impian rumahtangga kami.

Anonymous said...

tahinah lanun... good luck mengajar kt mukah...
aper2 pn jumpe nanti maser lapor diri 18 hb ni kt putrajaya ye..
:)