01 December 2009

Kembali ke Melaka Dari Kampung... & Kursus PLC

Salam... :-)

Hmm.. lame dah tak post artikel kat blog lanun, post terakhir pun sebelum balik ke kampung aritu. Selepas bercuti + beraya kat kampung aritu lanun kembali semula ke Melaka untuk hadiri kursus PLC selama seminggu bermula 30 November hingga 4 Disember ni. Kursus ni dibahagi kepada 3 sesi dalam cuti semester ni dan lanun amik sesi pertama dalam 20 orang macam tu. Semua budak2 kelas BENE tahun 4 same macam lanun.


p/s : Camne raya korang? Ada g tolong majlis korban?

Bawah ni photoshoot masa cuti n masa kursus PLC hari pertama aritu.. nanti ade pape lg lanun share...
Blog Widget by LinkWithin

6 komen disini yer..:

'AQILAH said...

tak tolong, tengok pun tak...:)

HayatRaihan said...

PLC tu brand pe ye?

niesz said...

raye korban niesz besh gak..coz semue org dtg uma niesz..kire 1st time la semue org raye kat uma niesz..slalu niesz yg raye uma nenek..hihi..dging lembu pon x bnyk mkn..sbb ari tu bnyk giler mkanan..sampai xtau nk mkn yg mane..

chekZu said...

PLC + pneumatic + hydraulic ~ best2..blaja mase dip..and i score A! hehe
Alhamdulillah~

LaNuNsepet said...

aqilah : nant g k.. makan2 pu ado kalu taknak tgk.. he3

hayatraihan : PLC programable logic controller

niesz : best kan.. tapi raya ni macam tak meriah.. mgkn kita terlampau promosikan raya aidilfitri..

chekzu : iyoko? bagusla..sem iko?

chekZu said...

sem iko mano ado blaja PLC..huhu..kalo estimation btui, insyaAllah ade rzki dean list, kalo x..alhamdulillah apo yg dpt jo..tahniah lanun dean list sem iko!