04 November 2009

Photo Shoot : Hari Exam.... ( Antara Ceria & Tekanan)

Salam...

Alhamdulillah.. malam tadi selamat selesai satu paper final exam lanun dan kawan2 lain. Malam tadi paper Project Management berlansung dari 8.30pm-10.30pm. Malam tadi hari hujan membuat hari jadi sejuk, ditambah pulak dengan keadaan dewan besar utem yang beringin dan sujuk tahap gaban. Semasa exam berlansung ramai kawan-kawan lanun bergilir ke tandas, sejuk giler kan. Ape2 pun malas nak bincang dah pasal malm tadi, dah lepas dan kosentret pada 4 subjek lg akan datang.

Malam tadi sempat jugak lanun amik gambar sket untuk tatapan semua :-)
Jom kite tengok, gambar ni lanun campur sket gambar 1,2 hari sebelum exam dan gambar masa hari exam malam tadi..







* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

15 komen disini yer..:

sharamli said...

sam je kn situasinys ngn student2 lain...

LaNuNsepet said...

same... :-) student life kan.. :-)

CoKLaT uNGu said...

assalamualaikum... study2..!!!

LaNuNsepet said...

he3... baik mem...

CoKLaT uNGu said...

hehe..salam x jawap pun....

AINANAM said...

hmmm camani la dugaannya sebelum exam..akak dh alami dh semua ni...mcm2 perasaan bercampur baur suma..appun..semoga success

lanunsepet said...

Walaikumussalam... mem... mem g stadi nun, kang denda kang... he3

lanunsepet said...

memang kak... kami rasa cam nak cepat jar habis..he3 nak keja...

CoKLaT uNGu said...

denda la kalo brani...
denda balik kang..

chekZu said...

saya sangat bangga melihat lanun sgt rajin study..
adik die je yg malas..patut la result x secanggih result lanun~
huhu

lanunsepet said...

gmbr tu lakonan jer..he3

chekZu said...

nampak natural la korg ~

lanunsepet said...

takkan lakonan pulak. botol do.. candid... ;-)

CoKLaT uNGu said...

(nyampuk) lanun memg rajin, tiap hari siang malam studyyy jer..
chekzu pun rajin ..tgk bz jer study...
pepun .. smoga berjaya untuk semua ..

chekZu said...

huhu..mane ade..buat2 bz je..bahkan men byk!!