29 July 2009

Menakjubkan : pecaye x pecaye kene pecayer jugak..

BOTOL COKE GERGASI???

Ape yang korang tengok2 tu??
hehe..saje wat2 tanyer..mesti la tengah tengok gambar kat sebelah tu kan...

Nampak mcm REAL kan.. (bukan real player) macam satu objek kan... tapi anda silap.. itu hanyalah lukisan semata2...name die "floor art".. yg pegang lukisan tu pelukis die (artist). hebat kan..

ape pun kite kene ingat..yang lebih hebat hanyalah Allah Yang Maha Esa.. Allah yang ciptakan otak mat saleh tu hebat cam tu...
ade lagi nak tunjuk kat korang ni ..
nak tengok??? kite teruskan....










>ni lagi satu...korang nampak tunggul kayu ke...sea lion dalam lukisan tu..?












>yang ni satu lagi....gambar sbijik mcm kotak krayon gergasi kan...












>haa.. gambo ape pulak ni...
kapal layar sedang belayar...












>haaa..yang ni la paling aku suke tengok..kagum giler kat pelukis ni..korang bleh ke lukis cam ni..kalu rase bleh tu...tolong la contact aku..aku nak korang lukis depan rumah aku...












COKLAT UNGU: mmmm..ape perasaan korang setelah melihat gambar2 tadi?? mesti korang sumer rase cam nak try jer wat cam tu kan..aku tau la..sebab aku pun rase cam tu, tp ape kan daya ..aku bukan ber"tangan" seni...
Blog Widget by LinkWithin

0 komen disini yer..: