27 July 2009

Seram : Toyol TV3 berposing untuk LaNuNsepet

Toyol.... Ia datangkepada ku berlari2.... (lagu Sudirman..)

Kali nie kite citer pasal sejenis hantu...atau name tepat iaitu jin... name saintifik dier toyol... saper pernah jumper? kat kampung gua pernah ader orang jumper...dier nampak toyol atas meja kat luar rumah dier dulu2 lar..masa aku kecik lagi... (kebenaran? entahler... tapi ia wujud..)

eee....seram....

Ni la dier toyol yang mengganas salam e-toyol kat tv3 skrg tu...(ad lg ker drama tu?). dalam TV payah nak tgk jelas...Tapi yang ni gambar jelas lagi bersuluh gua bagi kat korang...

Leh renung sampai korang rase takut.....

Amaran : kepada yang lemah semangat JANGAN tgk gambar
nie.....nanti mimpi pulak..


klik Baca sepenuhnya untuk tgk 3 LAGI GAMBAR saiz godzilla...






Lanun : Comey pulak tgk lame2....he3
** Bro... Kita adalah manusia yang diangkat darjat oleh Allah kerana islam...Jadi janganlah kita bergantung kepada makhluk yang lebih rendah tarafnya dari kita..iaitu jin dan syaitan. bergantunglah kepada pencipta sekalian alam....
Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

coklat ungu said...

x seram langsung..sy xda perasaan pun tgk gambau ni..sah2 budak kcik yang di"make-up" ...hahaha

chekZu said...

kesian bdk ni..dik,jgn ko dah besaq ikut perangai toyol sdah la..apepon..anak2 ibarat kain putih,ibubapa la yg mencorakkannye..so, corak anak ke arah HIJAU xpe, jgn jd hijau di ats sudah ye..hehehe..