26 October 2010

Lanun terkejut dengan Program Transformasi Ekonomi oleh Kerajaan yang bakal meletakkan kita dalam Murka Allah

Salam...
Lanun terkejut dan merasa takut bila membaca antara program program yang terkandung dalam ETP Economy Transformation Program atau dalam bahasa Program Transformasi Ekonomi bagi Malaysia menjelang 2020. Kerajaan cadang tambah tempat hiburan, kelab malam, dan longgarkan syarat konsert artis luar, nak tahu lebih lanjut baca perincian nya yang pasti buat korang marah. Tak tahu la pulak ada yang setuju???

Lanun tak dapat nak copy n paste kat sini sebab panjang..


Jika benar lah, Jika benarlah begini... Kita sedang mengundang bala besar pada Malaysia. Maaf cakaplah, Lanun bantah bantah seKERAS KERASNYA dan BENCI perancangan tersebut !!!. Duit punya pasal ! Maju punya pasal ! ini kah jalan yang dipilih ?? 

Lanunsepet : Lanun harap korang baca dan teliti nya, adakah korang setuju? Harap kerajaan Malaysia batalknya..
Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

diana said...

sebenarnye ape tujuan dia buat macam ni ye??
dia nak nama dia naik..??
bukan macam ni cara nye..
dia nak pengaruhi golongan belia mungkin..
perjuangan dia tak sama macam ayahnye..
rakyat jadi mangsa..

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

ni la yg ptt kita semua tolak....

maverick said...

tu la pasal...takde care lain nak cari duit ke...

Nur Misnan said...

salam lanun.. manusia seperti ini
hanya melihat duniawi dan ditaburi duit3..

mereka buta untuk melihat kesannya
dunia semakin tua dan banyak bala
yang Allah turunkan
masih tidak dapat dilihat oleh manusia2 ini... lihat saja
TSUNAMI yang semakin menjadi2..

aman_arab said...

apa nak di herankan..sesuai sangat la dgn pala otak 'orang besar' kita yang liberal dan glokal tu..