18 October 2011

Quantum Levitation


Salam..
Korang tau apa itu "Quantum Levitation" ?? Lanun pun tak tau.. pas tengok video bawah ni memang mulut ternga nga woo.. Hebat nya sains kan?? seakan akan ilmu sains ini tiada penghujung kan? Tapi itu hanyalah setitis dari lautan ilmu Allah Yang Maha Bijaksana.

Tau apa yang Lanun fikirkan? Lanun fikir ntah ntah sebab ni hantu boleh terbang, dengan manipulasi magnet bumi, jadi quantum levitation. ha3.

Blog Widget by LinkWithin

1 komen disini yer..:

DALILA said...

mcm yg dorang kata..it was amazing.
Seronok tengok..kat Exhibition or conference kat Malaysia rasanya susah nak tgk benda hebat yang mcm ni.