17 July 2010

Realiti Imam Muda : Pendapat Korang?


Sepuluh orang calon Imam Muda :
Amiril Md. Banin, 25, Kuala Lumpur; Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan, 26, Pulau Pinang; Ahmad Hazran Ahmad Kamal, 26, Negeri Sembilan; Hizbur Rahman Omar Zuhdi, 27, Kedah; Muhammad Khairul Azhar Ghazali, 21, Kedah; Nik Muhammad Adib Md Amin, 22, Kelantan; Nuri Ali Arbain, 25, Pahang; Sharafuddin Suaut, 26, Sarawak; Ahmad Syakir Zamri, 19, Kelantan; dan Mohd Taufek Mohd Noh, 27, Johor.

Laman Web Rasmi : Imam Muda
Laman Facebook : Imam Muda 106 Fan Page

Lanun tertarik masa 1st time dengar pasal rancangan realiti baru Imam Muda ni, tapi tak tengok tengok pun sebab sibuk dengan keje, internet pun payah sekarang. Pada yang layan cite ni apa yer pendapat korang dengan rancangan nie? Sesuai tak? boleh tak korang rasa dieorang capai objektif? 

Blog Widget by LinkWithin

8 komen disini yer..:

Umie Nadhirah said...

Umie ska giler rancangan ni..
Sayangnye Nuri kluar semalam :'(sobss...

AiDa AzRyN said...

saya rasa,2 dari belakang tu boleh pergi jauh... insyAllah~ sebab?sebab dia comel.. ekekeke~ :D

RaMa2UnGU said...

tak follow sngt..sbb slalu je termiss siaran dia..huhuhu..
bagus dan ptt diteruskan lagi acara ni..

Keyyah said...

ermm slalu jugak tgk.. tp task yg dorg dpt mmg susah la..sbb kena berdepan dengan realiti kehidupan.. sewonok lah tgk anak2 muda yg bersemangat mcm ni..hehe..

zulkbo said...

Salam bertandang hari sabtu
moga sihat-sihat la yek?
Jika tak sihat bawak2 lah ke klinik..he he..rancangan realiti
ini jauh lebih baik dari AF..ataupun
Mentor..(faham2 lah)

peaNut said...

peanut pon sama ngn lanun...mmg berminat nk tgk...tp,,bz sgt sampai asyik2 termiss je rancangan ni...


pemalas punya pompuan...huhuhuhu

Q said...

rancangan yang sangat bagus. dua2 belah pihak dapat manfaat. peserta dengan penonton.

Anonymous said...

bagus usaha2 mcm ini sebenarnya, daripada asyik dengar program realiti hiburan yg berunsurkan hedonisma sahaja, program seperti ini perlu dipuji, dan diperbanyakkan lagi, seperti ustazah pilihan etc..

last but not least, its better than nothing at all XD

Jazakallah