08 November 2010

Ragam Orang Nak Makan Burger

Salam..
Malam ni Lanun makan nasi + burger, bila Lanun rasa geram ada tak puas hati, Lanun akan beli apa Lanun nak. Emm.. agak bahaya attitude macam tu kan? tapi Lanun tak la beli benda mahal mahal pun, cuma benda makan ja takpun kudap kudap he3.

Antara  yang Lanun pernah dengar orang order depan Lanun selain dari special, benjo dan bla bla... :
  • Burger Daging/Ayam tak mau mayonis
  • mayonis lebih / sos lebih
  • lebih sayur
  • tak mau sayur
  • tak mau bawang
  • belah tengah
  • nak daging saja xmau roti
  • nak separuh masak 
  • nak garing
Paling tak tahan "separuh masak".. macam macam ar.. atau memang biasa? ke Lanun yang tak tahu?
Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

aque said...

kalo fara nak daging je.... x nak roti.. hahaahha

M a W a D D a H said...

nak burger lanun belanja...hehe

suffer8zine said...

'beger benjo special satu kak' heheh pening akak aku nk buat, terus cipta beger benjo special = daging potong stgh bungkus dgn telo, heheh

Terkini : Pemandu Bas Dirotan

Mr Lonely said...

nice blog.. have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.blogspot.com .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

afiff edogawa said...

tak mau sayur n nk daging je... yg tu aku kot.. haha