11 November 2010

Pelancaran Proton Inspira 10 Nov 2010 - Gambar Penuh dan Maklumat Lengkap


Salam...
Hari ini PaulTan.org telah pun update mengenai pelancaran Model terbaru proton, iaitu Proton Inspira. Dulu dulu sebelum dapat nama ni ada yang panggil Waja Lancer, Waja Evo, dan ada juga panggil WaLan ha3, macam macam kan.

Untuk yang ingin melihat gambar gambar penuh dari pelbagai sisi Proton Inspira boleh lah rujuk pada link almbum laman web Paultan di bawah. Terdapat juga video rakaman semasa majlis pelancaran tersebut di laman web beliau. Jadi jangan lepaskan peluang untuk lihat rekabentuknya yang hampir sebijik sama dengan Mitsubishi Lancer dan baca tentang spesifikasi nya juga.

Gambar dari Album Web Paultan, Jom usyar :
  • Album Majlis Pelancaran Inspira Lancer Waja 10 Nov 2010 : [ KLIK SINI ]
  • Album Inspira-Product-Exterior 10 Nov 2010 (luar kereta): [ KLIK SINI ]
  • Album nspira-Product-Interior 10 Nov 2010 (aksesori dalam) : [ KLIK SINI ]
  • Spesifikasi dan Gambar Penuh Majlis Pelancaran : [ KLIK SINI ]

Video Credits to Paultan.org the best 
automotive website in Malaysia , jangan lupa klik link album atas tu k.
Blog Widget by LinkWithin

7 komen disini yer..:

2ury said...

Wahh.. memang nampak cun lah.
Sambutan pun dngarnye hebat, tempahan luar biasa banyak.
Lanun tak berminat tangkap satu, utk buat melanun ke..??? heheh

LaNuNsepet said...

Lanun takda duit.. ni nak g melanun carik duit nak beli inspira hehehe..
Lanun pakai kete sorong lah dulu melanun ka3..

tq for komen :-)

AiDa AzRyN said...

smart gak eh keta tu~ :)

afiff edogawa said...

smart weyh....
nk sbijik!!!

Power Impian said...

memang cun! xyah beli lancer..beli inspira je..jimat! hehe

LaNuNsepet said...

he3.. mmg cun kan.. tapi duit ja yg tak cun

crone1585 said...

boleh beli ni..hahaha..tapi nak tgu lekir dulu le...