26 November 2010

Kena tembak! tapi tak nak mati selagi tak buat....

Salam...
Lanun kongsikan dengan korang 3 kartun komik pendek yang Lanun dapt dari carigold forum. Ada 3 cerita yang berlainan tapi permulaan nya sama, watak komik ni kena tembak. Pas kena tembak, dia nazak nak mati tapi... dia tak nak mati selagi tak buat perkara perkara yang diidamkannya. Jom kita tengok, memang kelakar. (credits to TT in cari goldforum)

Sila baca dari atas kebawah yer :


Paham ke tak? Kalau tak paham..gini ceritanya.

Komik 1 : Lelaki mangsa tembakan tu gagahkan dirinya lepas kena tembakan kat dada, walau tersiksa dia tabah jugak sebab nak cpi citanya, kahwin, dpt anak, besarkan anak, bw anak masuk U, konvo, anak dia kahwin, dapat cucu,smpi ke hari tua pun tak mati mati ha3..sebab nak cpi semua cita cita tu. Tengok tangan dia tu, masih lagi pegang dada berdarah tu. 

Komik 2 : Mangsa tembakan tu sedaya upaya tabahkan diri, pas kena tembak cepat cepat pergi kedai jual video tape, atau DVD dan layan semua cerita yang dia nak sebelum ajal nya sampai. Mungkin drama bersiri yang sedih kot, sebab ada banyak tisu. Pas habis siri drama dan banyak tisu dah habis sambil menahan sakit akhirnya dia mati.

Komik 3 : yang ini macam komik nombor 2, tapi bukan video tape tapi nak makan sebanyak mungkin makanan yang dia tak pernah rasa sepanjang hidupnya, pas habis makan semua tu sampai kenyang dia pun mati kat meja, termenung waiter n tukang masak tu. Apa punya orang daa.. lepas bayar bil dan dapat makan apa yang dia teringin. 

Tak nak mati selagi tak buat perkara tu..ha3. Ini komik jepun kalau Lanun tak silap. Dan ini hanya untuk suka suka saja.
Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

Siti said...

lama tak datang sini. hehe, lawak la komik ni. tajuk ape eh? minat komik ke?

Anonymous said...

yg katun no 2 tu bukan citer sedih... tp cite l***h kot... coz tgk last skali suar dia dh terlondeh... tisu tu sbb die m******p kot... hohoho...

LaNuNsepet said...

aa2 lar.. bukan citer sedey dier tgk.. baru lanun paham.. ka3.. tengok citelucah rupanya.. ha3

paiz said...

hahahahah lawak gler kartun nih...

cik ungu said...

ohohoho...klakar2!~ yg komik 3 tu lagilahh..rase nak lempang je yg buat idea ni..huhu