07 September 2009

Koleksi2 gambar yang menggiurkan.....

Salam..

Petang tadi lanun balik dari kelas terus ke Melaka Central untuk usyar tiket balik semula ke Melaka.. Dalam pencarian tu, semua tiket pada 27 hb September dari tempat asal lanun ke Melaka HABISS..hu3..

Lanun terpaksa balik awal sedikit selepas raya nanti iaitu 26hb hari sabtu..jam 2.30pm. "Tak kisah lah.." dalam hati lanun.. yang penting ade tiket nak balik semula kesini, lagipun kena balik ngan adik jadi eloklah sekali..

Dalam perjalanan pulang dari sane Lanun sempat merakamkan beberapa gambar2 yang menggiurkan untuk korang...huu..
Joom Tengok......

























Gambar ni ambil masa di Bazaar Ramadhan Pekeliling Jalan ke Melaka Central.


LANUN : Amacam ?? Menggiurkan tak?? he3...
* Back To Halaman Utama *
Blog Widget by LinkWithin

20 komen disini yer..:

LaNuNsepet said...

mana satu paling menggiurkan??

lanun pilih yg last skali.. popia... fuuhh...menyerlahh...

imtis said...

Salam lanun....

Nie mesti pergi pasar ramadhan kat peringgit kan....Gambar yg paling menggiurkan bg ana adalah gambar no.5 iaitu gambar air fruit tail...
Ana sudah beli kat situ dan airnya mmg sedap sekali...

LaNuNsepet said...

yer ke... nanti ana try.. syukran jazilan ya akhi....

Cayril Ikhwan said...

asal ko tak serang jer encik lanun tak tahan bile tgok tu...meleleh air liur.sluuurpp..

LaNuNsepet said...

he3... terus sebat dah pun tadi...tapi pas azan la...he3

dilla said...

sedapppnyeee.. ni msti bazaar dpn Melaka sentral tu kann.. tul x?? ehehehe...

org kg said...

bile tgok sblum b'buke sumer pn sdap..=)

imranz said...
This comment has been removed by the author.
LaNuNsepet said...

iyer...tepat sekali.. kat jalan nak melakasentral..he3
Betul5... mase puase, sume nampak sedap..

chekZu said...

bonda beta penah pesan..
"korg kalo nk g shopping, pastikan makan siap2 kat umah..kalo x nnt nafsu korg yg bt korg shopping lebey2 smpi bazir.."
pesanan ni dah di aplikasikan..btui ckp bonda..mmg berkesan..hanya brg2 dlm list je yg dbeli..no more bazir2..tp kan mak, cane ngan bulan pose? lapor~ sume pon sodap~

LaNuNsepet said...

he3... tips dier..bawak rm5 rgt sudah.. duit lain tglkan kkat umah..

LaNzZz said...

lanun takkan tgk je kot..
beli la sekali..
takkat amik gamba makcik ngan pakcik tue marah kang kalau tak beli....
hahahaha.. tapi mmg mengancam..
lapo dibuatnye..
ape ke hei nye yob...=)

LaNuNsepet said...

memang dah kene perli pun... ade sorg bro tu tegur gua..tgkp gambo jer ke bang... bukan taknak beli..tapi mase tu tgn dah penuh dah... takkan nak beli lg...

takde hei nyer yob....

CoKLaT uNGu said...

guane la awak amik gambar sumer tu wak? org x pandang plik ke ???
Kalau sy jd penkual tu, sy x kasi awak amik gambar tau..

CoKLaT uNGu said...

*penjual (typing error)

LaNuNsepet said...

tangkap tu secara spontan cikcoklatungu... n xnampak macam ngah tgkp gmbr.. lagipun gune HP org tak perasan mane.. kire mcm tgkp curi2..

anggap kt ni wartawan..he3..

selamber jer.. dieorg mst layan kt baik..kite kire promote orang produk dier... :-)

kalu cik coklatungu tak bagi ek..lanun tgkp..he3..xpatut..
nape??

XelaInFocus said...

Hey, Thanks for the visit to my blog, you have a nice blog too, Wish you the best!!!

Have a nice day!!!
http://xelainfocus.blogspot.com

HayatRaihan said...

menyakitkn ati je tgk pic tu,,,
haha...

LaNuNsepet said...

he3..jgn tengok lame2 nant tergoda...

Emora Valeria said...

dah la tengah lapa nie..