05 February 2010

Rimas Dan Muak Dibuatnyer....

Salam...

2,3 hari ni cerita paling hangat mesti lar isu liwat anwar-saiful. Buka jer berita tak kira malaysiakini, utusan or berita harian mesti paling banyak orang baca pasal isu tu. Isu ni memang lama, sehingga di labelkan menjadi konspirasi kedua yang dikenakan pada DS anwar ibrahim.

Lanun pasti ramai yang rimas ,muak dan bosan dengan cerita pasal kes liwat ni. Ntah la bile nak selesai. Bagi pihak yang berkepentingan ni salah satu peluang dier untuk jatuhkan karier DS anwar dan pembankang. Lanun tak memihak pada mana-mana pihak tetapi harap ia cepat la diselesaikan. Tapi pastikan adil!!! agaknyer leh ke? boleh..dengan syarat jangan campur aduk dengan permusuhan politik.

Satu lagi bila dengar pasal "detail" cerita si kena liwat saiful bukhary, rasa geli, meluat, menyampah pun ada. Sori la saiful, aku malu ngan ko sebagai lelaki. Tapi takpa lar.. masing masing ada hak nak membela diri.

Lanunsepet : Bila nak selesai isu nih?? hmm... Walaupun muak lanun follow juge.. sebagai rakyat kami melihat dan menilai dengan matang...

* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

HayatRaihan said...

tau xpe...sume hujah2 yg si saiful ni kasi mcm cerit lawak je kalo tgk blik...
mcm merepek je...haha..lawak2..
penat la dgr bnde ni dari dulu...malaysia ni xde cerita lain ke nk keluarkn?

LaNuNsepet said...

betul2..dah melarat2..

entah ler raihan... ni semua sebab politik kotor.. politik ni bersih... tapi ia dikotorkan degn bende gini..

if kes jenayah..jgn campurkan dgn politik..