04 September 2009

Minggu yang Senak.... Dan Jap jer kan... Dah 15 Ramadhan....

Salam...

Salam ramadhan pada semua pembaca dan pelawat lanunsepet... Lanun taip artikel sebaik sahaj pulang dari menunaikan teraweh tadi di masjid Al-Alami MITC. Keadaan di masjid tadi meriah dengan makmum penuh sekitar 5 saf begitu.. Syukur, lanun dan kawan2 sume dapat lagi menunaikan teraweh bagi malam ke15.. dengan badan yang sihat dan kelapangan yang cukup menyenangkan..


Pagi tadi baru jar selesai ujian 1 bagi subjek proses instrumentasi yang telah membuat semua budak kelas lanun (4BENE) gelisah dan tak senang duduk. Test,kuiz dan asignment yang silih berganti terpaksa di siapkan dalam masa yang singkat supaya tidak membebankan hari ujian. Sesetengah dari kerja yang tak perlu di submit terpaksa kami korbbankan demi menjaga Test pagi tadi.. Antara yang jadi mangsa.. tutorial miss farah, kami terpaksa abaikan, disebabkan takda masa untuk menyiapkan nyer.. Lanun n kawan2 sibuk dengan assigment Project Management yang menuntut banyak masa untuk menyiapkannya.. Alhamdulillah pagi tadi asignment project management dah siap di submit.. Harap apa yang kami ushakan dalam laporan tu memenuhi untuk mendapat markah yang baik. terimaksih pada abg kerol sebagai project manager yang cukup bertanggungjawab...



Selepas selesai pagi tadi.. kebanyakan dari kawan lanun sumenyer keluar dengan senyuman.. Mungkin apa yang keluar dalam test tadi dapat dijawab.. Lanu pulak keluar dengan muke selamber jer.. pakat ngan pirul wat cam bese jer.. Sekurang2nyer..kiter dapat jaga hati kawan2 yang takdapat jawab..Tapi hakikatnyer tadi.. soalan tu lanun jawab... tapi tahap keyakinan terhadap kebenaran jawapan tu masih meragukan.. Semoga betullah.. sebab subjek ni memang susah.. Ramai kawan2 merungut subjek ni.. Terutamanya pada lecturer yang mengajar subjek ni... Tapi ape kiter boleh buat berkaitan tu.?? Dalam hati lanun, Doa jerlah bagi dier lembut hati dalma bagi markah pada kiter...dan sedia bantu kiter untuk hadapi final nanti..


Petang tu pulak.. Ada kelas miss farah, numerical method.. pukul 3 ptg.. hari jumaat.. waktu yang paling mals nak g.. badan penat.. dan ngantuk..hu3.. Tapi kena gagahkan jugak.. subjek ni boleh skor jadi rugi kalu pandang ringan jar.. Masuk2 ja lanun kat kelas..tup2.terus terdengan orang panggil nama lanun.. Aik?? apehal ni...tibe2 panggil name aku ni... Pastu dengar sore kawan lanun menyahut, Ondaway..... Lanun terus letak beg n g kat lecturer.. Rupenyer2.. miss farah bagi kuiz aritu (11/8/09).. Hampir lupa lanun pada kuiz yang ni.. Dulu mase amik kuiz ni.. rase tension sangat..mana taknyar.. Lanun takleh jawab lansung.. Hu3.. ape yang lanun stadi tak masuk.. Dapat2 soaln terus..garu kepala.. lanun cakap sendri.. Aduh.. nak wat guane nie.. aku tak tahu langsung ni.. Menyesal tak stadi part ni.. Hmm.. tular.. aritu yakin sangat dengan apa yang dah stadi.. Ingatkan akan kena apa yang stadi.. tapi.. tengok.. inilah jawabnyer..



Berbalik pada amik kertas kuiz tadi.. Miss farah tak bagi lanun amik.. katanya sat2..(loghat penang). aku pun duk dulu.. Kawan2 sorang2 kena panggil amik paper kuiz dieorg.. sorang dapat 10,9.25,7.25... per 10.. Hu3... lanun nyer 5 jar..Yang tak syoknyer.. dari kuiz ini akan merangkumi 5markah untuk markah keseluruhan..dah rugi dah kat situ...tapi its ok,dari takde pape kan.lgpun awal lg... Actually dalam dapat 5 tu tak sangka sebenarnyer.. ape yang lanun jawab tu.. tak layak sebenarnyer nak dapat 5 tu.. Tapi dah rezki.. thanks miss farah.. Walaupun sket..5 jer.. tetap bersyukur sebab ada jugak markah dari kosong.. Alhamdulillah... :-)



Balik senang hati..he3.. kejayaan gak tu..walaupun kecil..masih ada rezki untuk dapat markah.. Sampai jar rumah sewa.. main Counter Strike ramai2 release tension.. N then critekan kejayaan kecil tu kat seseorg..:-) . Sampai senja kami main game, dalm pukul 7 kami keluar untuk berbuka ramai2.. 2 rumah.. rumah milofloat..dan rumah lanun.. Joom..

Sekian dulu wat korang sume.. :-) Doakan lanun dan sume kawan2 kiter..
Jangan lupa jugak.. Ramadhan ini..rebutlah peluang2 yang telah Allah kurniakan..
* Back To Halaman Utama *
Blog Widget by LinkWithin

6 komen disini yer..:

org kg said...

xpe2..bru kuiz je..Gambate!!

LaNuNsepet said...

he3.. thanx org kg.. macom konalajo..?

org kg said...

same2.. mmg ler knal..=D

LaNuNsepet said...

sape yer?? bile pulak nyer sekg..ha3.. teman duk oversea..he3

org kg said...

oo..blik raye ni naik flight la.. =)

LaNuNsepet said...

naik beskal....ha3

lanun skrg dah ada facebook & twitter.. ape lg.. tgk2 lar..
ader cdgn leh bg kat sana,kalu lebih selesa kat facebook..