11 September 2009

Perutusan LaNuN Sempena Hari Lahir Ke24.....

Salam....

Petang tadi genaplah umur LaNuN 24 tahun...Begitulah seperti yang tercatat pada sijil kelahiran lanun, lahir pada 6.45 petang.. dah nak maghrib masa tu.. (Agak2nyer ada pengaruhi pape tak waktu lahir ni??). 11 september 1985.. tu la tarikh dier dan hari ni...tolak tambah campur bahagi umur lanun 24 years old..he3.. Muda ke tua?? Muda lar kan....

Alhamdulillah... Dah 24 tahun masihi dah lanun hidup kat atas muka bumi... Syukur masih dikurniakan kesihatan tubuh badan dan akal yang masih mampu berfikir... Semoga Allah menambahkan rezeki pada lanun dan sentiasa memberi perlindungan pada lanun dan keluarga dari malapetaka dan orang2 yang berniat jahat..


Azam Lanun sempena bertambah "tua" ni.. ialah semoga lanun dapat mencapai matlamat dan impian yang selama di idam2kan.. matlamat per? dirahsiakan...he3.. Berkaitan study Lanun sekarang, Lanun berazam akangemblingkan lg usaha dan akan teruskan menambah ilmu supaya dapat habiskan study dengan cemerlang. :-) . Perkara paling penting ialah keazaman untuk menjadi seorang mukmin yang sejati.. :-) impian tu lanun tak lupa.. dan tetap menjadi agenda utama dalam kehidupan ni..Semoga Allah memberi petunjuk dan tetapkan hati kita sama2..(tak lupa jugak..azam terus blogging)



Harapan lanun pulak semoga usia ini umur ini akan dikurniakan kerahmatan dari Ilahi.. Umur yang berkat pastinya umur dimana didalamnya di isi dengan perkara2 yang baik..amal yang baik dan jauh dari perkara2 maksiat.. InsyaAllah... Doakan lanun...:-)

Untuk beberapa hari ni.. ramai yang wish befday2 nih..Jadi, Lanun nak ucapkan terimakasih kat semua yang dah wish kat lanun.. :-) tenkiu so much semua.. Syukran jazilan..ya ukhtiy...ya akhiy.. terimaksih sebab sebab sentiase sokong lanun dan banyak bantu lanun. Family kawan2 member2 sumerlah..he3.

Esspecially pelawat setia blog ni..coklatungu..chekzu..chendol..kacang..wai..kaktie bla3 bla3...n sumer pelawat2 blog lanunsepet.. Nak sebut banyak sangat.. maaf yer.. terimakasih ni untuk semua.. :-)



" Ya Allah Kurniakan lah diriku, kedua Ibubapaku, keluarga ku, dan Teman2 ku... Keredhaan Mu... Keampunan Mu.. kurniakan kami Rezeki yang halal.. Ilmu yang Baik... Serta keturunan yang baik dan beriman... Ya Allah jauhikanlah diri kami dari perkara2 maksiat, perbuatan jahat dan khianat dan jauhkan dari rezeki2 yang haram serta syubhah.." Aaminn...



Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

CoKLaT uNGu said...

Tapi lanun akan sambut besday skali lg kan thn ni..
25101405>>kalo ikut bulan Islam Lanun dah 25.. hehe TUA nyerrr...
tahniah lanun... (^_^)

LaNuNsepet said...

he3.. mana tua... muda lg... talder kedut pun...
nanti bg lanun LATIO yer untuk yg bday kedua ni...he3

Cik Mawar said...

Hapu belated besday... semoga semua doa2 lanun termakbul.. amin..
insyallah.. ehem ehem.. sebaya upanya kita nie.. hehehee
hapy nice day :)

LaNuNsepet said...

tenkiu cik mawar... InsyaAllah... azam tinggi... :-)hv a nice day tooo..

CoKLaT uNGu said...

hehe..nnti sampai kat kampung LATIO mainan untuk Lanun