14 October 2009

Lanun @ Jamuan Raya Utem 2009...

Salam...

Alhamdulillah tadi baru jar selesai balik dari jamuan hari raya utem di perkarangan dewan besar utem yang baru-baru ini dikunjungi dr mahathir. disitu juga berlansung pesta konvo pada 3,4 oktober lalu..

kali ni jamuan raya tetap meriah.. memang kecoh.. yang menarik setiap fakaulti dan jabatan mengadakan pertandingan khemah tercantik. Fakulti lanun FKEKK fakulti kejuruteraan elektronik dan komputer mendapat tempat ketiga jar, johan pulak dimenangi Pejabat canselori..

Jom tengok slide show kami kat sana.. kami sampai tapau balik macam2 makanan dlm keadaan senak..hu.. best!!.





* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

9 komen disini yer..:

CoKLaT uNGu said...

macam jualan jer..

~0~ said...

wah-wah...hebat btol..

LaNuNsepet said...

to coklatungu : he3... mmg wat stail gtu.... amik jar mana nak... makan sesuka hati..takda kuota... :-) setiap jabatan n fakulti hidang macam2 wak..sume fresh...he3


to ~0~ : mmg hebat...senak betul... ni bl tgk balik pun rase nak lg jar..mmmmm

AINANAM said...

wah..meriahnya..nmpk cam ari konvo lak...heheheh

CoKLaT uNGu said...

meriah..tpp kesannya sangat menyayat hati...
siannnn kat org yg makan banyak2 tu..

najiahtul said...

patutla org gi kul 1...makanan semua da abis...rupa-rupanya da ader org dok tapau smua makanan dkt situ...ish3x...

zaa said...

lanunsepet keje or study kt UTeM??? my bos 1 of B.O.D UTeM..

zaa said...

lanunsepet keje or study kt UTeM???my bos 1 of B.O.D UTeM..

LaNuNsepet said...

to zaa : sy study... keje kat utem ker? pejabat per?