19 October 2009

Picture : Gambar Tidur Model-Model....

Salam....

Jom tengok gambar aksi model-model tidor. Bukan model pakaian k, tapi model makanan kucing Friskies tidor...he3.. Ada banyak lagi dibawah.. Klik jom baca sepenuhnya..




Ada banyak lagi aksi-aksi di bawah... Klik jom baca sepenuhnya.. he3























* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

23 komen disini yer..:

IxoR@ said...

Tak menahan....ngantuk sgt...

Di mana-mana saja pun layan...zzzzzzz

cik ifti said...

minat kucing ...bagus2

Azuan said...

celah tayar pon boleh haha

LaNuNsepet said...

celah tayar memang dia suka... teringat aku satu tragedi kucing tido celah tayar, last2 mati.. ayah aku tak sedar dier tido situ...

sedih tgk dier mengelupur kmatian...hu3

lanzzz said...

aku penah bwk anak kucing dari melake sampai tol sg besi..sebab ape?
die dok kat tayar..aku perasan mase nak g kl.. aku ingat die dah lari pas aku halau..yang buat aku terkejut sampai kat tol sg besi aku dgr suare anak kucing "mengiau" kuat gile. sampai tollgirl tue pun buat muke hairan..aku benti kat mobil aku benti tgk kat bwh kete anak kucing kat melake td.menggeletar badan die..aku terkejut n sian sgt,, pastue die lari ..maybe skang die bermastautin sekitar tol sg besi tue...huhuhuh

LaNuNsepet said...

kejam giler engkau lan, ko dah pisahkan dier ngan family dier.. he3.. kog cari balik skrg!!

GadisKasutConverse said...

sgt2 cumil..=)

imtis said...

Alaa...comelnya.....nak satu

LaNuNsepet said...

satu je? amik la dua... ;-)

nurul iftitah a.k.a ifti da' toteq said...

nak semua :P

zaiMi said...

mcm pnh kulihat gambar2 ini.. tp di mana ya?

lanzzz said...

hahahaha... aku tak tau kemane hilangnye anak kucing tue
huhuhuh

LaNuNsepet said...

to zaimi : ha3.. aku tak tau nak post apa.. aku kopi je..janji update blog..ader hiburan untuk member2 tengok..

CoKLaT uNGu said...

hehehe...kantoiii ..(ingatkan Lanun rajin sgt g wat sesi fotografi ngan kucing2 satu malaysia..hahaha)
Tp, bagus ja...
memg klaka tengok kucing2 tersebut..manja..mcm sapa ntah...

LaNuNsepet said...

he3... mcm baby yg manja.. coklatungu ader kucing?

CoKLaT uNGu said...

ader..tp kucing sy besar...manjanya kalah kucing2 di atas..

LaNuNsepet said...

ha3... besar mana tu? tak takut ker kucing besar gtu..

CoKLaT uNGu said...

wat per nak tkt..ngan sy die jinak je..
lagipun susah nak jmpa.. tiada di pasaran...

LaNuNsepet said...

cam pelik jer kucing awak tu... kucing parsi ker siam?

Unknown said...

ahaha..no. 3 tu klaka..
ats gitar tu cumel..=P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

yang tido atas tayar tu sangat bahaya o.k...klau driver tu tak sedar ...arwah la jawab nye ....bahaya..bahaya...

LaNuNsepet said...

to hudadia : mmg cumel sangat...
to mawaberduri: mg bahaya, lanun dah penah tgk kucing umah lanun mati sebab kes tido kat situ lar.

P.Mahasiswa said...

hohohohp..
comel sungguh yer..
hrp2 dpt tidur nyenyak cam kat atas tu..
huhuhu..
risau nak masuk matrix.. (T^T)
stress..