03 October 2009

LaNuN ke Pesta Konvo UTEM ke 5....

Salam....

Malam tadi lanun sempat ke pesta konvo utem untuk usyar2 ape yang menarik kat sana. Seperti pesta konvo universiti lain, pesta konvo utem menawarkan pelbagai pameran, tawaran isitimewa, kesesakan, makanan, bunga-bunga konvo,anak2 patung,souvenier, n macam2 lagi.. Memang kecoh dan menurut kawan lanun siang tadi lagi meriah dengan berlansung sukan antara fakulti SAF 2009 yang menyaksikan pertandingan lumba basikal.


Pesta kali ini ada kekurangannya dan masih banyak perlu ditingkatkan lagi, Walaupun begitu Lanun boleh terima sebab utem baru masuk tahun ke 5 dan ini kali pertama diadakan di kampus induk Durian Tunggal. Lanun kagum dengan keluasan dewan besar utem yg cukup gah dari jauh. InsyaAllah tahun hadapan lanun pulak akan grad.

Masa kat pesta konvo tadi lanun sempat makan meesup yang buat mata dan hidung ber air..hu3.. Dan jugak singgah kat kedai persatuan BADAR untuk membeli Kopi Radix. Kat Gerai Badar juga menjual Tshirt muslimah, Barangan HPA, minyak wangi tanpa alkohol dan ice blended yang special. Gerai BADAR dijaga oleh Chekzu dan rakan2 nya. Jadi jangan la lupa singgah.. Banyak tawaran menarik kata Chekzu.

Malam tadi jugak diadakan Forum Perdana hal Ehwal Islam yang disertai oleh pelajar-pelajar UTEM. Suara dari forum tu berkumandang di setiap ceruk gerai, supaya yang ngah niaga pun boleh dengar orang berforum.. Lanun sempat jugak tolong kawan mengemas gerai member yang turut meniaga pada pesta konvo kali ini, n dieorg hadiah kan sedikit buah tangan.. terimakasih la ek..

Oklah itu saja Lanun kongsikan.. Selamat Dan Tahniah kepada semua Graduasi pada hari ini dan besok. Selamat Maju Jaya.. jangan lupa pada semua pelajar meriahkan hari esok yang bakal menyajikan lagi pelbagai aktiviti menarik.

















* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

8 komen disini yer..:

Milofloat said...

gmbar x menyerlah la...hehe..

friendster comment said...

waa meriah aa pesta konvo utem.. bestnyer..

LaNuNsepet said...

to milofloat : ape maksud kau ha??? he3.. milo..ape kater kau share kan aku gmbr yang ko tgkp siang tadi n masa majlis raya aritu..

to frenstercomment : meriah sebab ader kiter.. he3

chekZu said...

huahua..
kena bli kamera canggih ni..

to lanun n d gangz: tenkiu singgah gerai BADAR..

bukan maen lg siang td si chendol promote air dorg jual..dua sengget ! dua sengget! dua sengget! hehehe

niesz said...

wah..happening nih..
mcm2 ade..

Anonymous said...

heheh..si chendol jual chendol ke chekzu?

chekZu said...

xde chendol pon..chendol jual air keladi, asam boi..etc.
byg2 chendol sket pon xde!
huhu

LaNuNsepet said...

ha3... dier jual cendol kat blog lar..


check it out...
http://cendolpulutz.blogspot.com