03 May 2011

Gambar Mayat Osama Palsu? Super Impose Kah?


Salam..
Lanun terbaca satu berita yang mengatakan gambar mayat Osama bin Laden yang maut dalam serangan tentera marin US baru baru ini adalah palsu. Benar atau Tidak? Cuba anda nilai dua gambar di atas. Apa pendapat anda? 

p/s : Pendapat Lanun palsu atau tidak, maut atau masih hidup yang penting kerajaan Amerika dan Zionis adalah pengganas.
Blog Widget by LinkWithin

3 komen disini yer..:

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

saya masih menunggu kata2 yang bakal keluar dari Al-Qaeda, skrg ni x reti nak bezakan mana betul mana palsu. teknologi semasa penghapus kata2 benar. saya suka ayat terakhir encik lanun. :)

paiz said...

aku pun ader terbace.. mmg nmpak macam palsu.. sbb kedudukan gmbar tu statik same je.. lebih kurang.. dgn teknologi yg ader skang nih, tak mustahil bole buat menda nih~

jemarioren said...

aah ek. baru perasan plak. cam palsu jek. nak kasi best le dapat bunuh itu orang punya