27 May 2011

Siapakah Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Sebenarnya?

Salam...
Marah memang cukup marah dengan apa yang berlaku baru baru ni. Seorang Blogger yang menggelar dirinya Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara [edisi cache : xx makcikhajjahsittalwuzara xx  atau link asal : makcikhajjahsittalwuzara] dan jugak aktif di twitter [Twitter Sitt Alwuzara] dengan terbuka menghina Islam. Walaupun ramai yang bertindak balas pada entry dia ni, tapi dia masih tegar menghina hina. Memang kurang ajar!. 

Dalam penulisan si blogger ni telah menghina Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW. Selain tu, Si kurang ajar ni jugak telah mengaitkan islam dengan illuminati dan turut mengubah ubah gambar kaabah dengan meletakkkan gambar perempuan seksi dan binatang dengan niat menghina. Kalau agama lain dihina pun Lanun bantah dan sanggah inikan pula agama yang Lanun anuti sendiri.

Siapa dia? Siapa dia sebenarnya? Malaysia ke Luar Malaysia? Adakah Melayu atau Non Muslim? Muda ke tua? pada Lanun dari segi penulisan seperti ia seorang melayu dan orang muda, (kalau salah tolong betulkan) sekiranya dia memang seorang Islam, ketahuilah dia sudah pun Murtad!! kerana tidak lagi beriman kepada Allah dan Rasul. Mohon kerajaan siasat siapa kah dia disebalik blogger Makcik Hajjah nih. Jangan SKMM kata tak boleh nak cari sapa. Jangan biarkan!!.

Terbaru dalam artikel terbarunya di Wordpress, dia telah sekali lagi mengutuk Allah dan Nabi serta SKMM dan Najib sebab block kan websitenya. Harap jangan tangguh untuk siasat dan berkas.. Takkan nak tunggu dia kutuk orang politik baru nak berkas? ada double standard ke? antara kutuk Allah dan kutuk orang korporat?

Lanun tak setuju kita hanya block blog Si malang ni. Kenapa perlu berkas dia nih? Selain diberi hukuman yang setimpal, Si Malang ini perlu beri kaunseling dan tarbiah semula sekiranya dia memang islam. Kalau kita hanya block penulisannya, dia akan terus marah dan terus meracuni fikiran orang lain dan menyebabkan kekecohan. Blogger ni adalah seorang yang malang sebenarnya.. kerana duduk di bawah tempurung yang gelap.. Gelap hidupnya dari cahaya kebenaran.

Kerajaan tolong jangan diam sahaja!!! bertindak.

KENAPA LANUN CERITA PASAL ISU NI? KERANA MASIH TAK ADA TINDAKAN UNTUK BICARAKAN ATAU KAUNSELING SI BLOGGER TU.. JADI LANUN SERU SILA TANGKAP DAN BICARAKAN.. TUTUP BLOGNYA DAN TWITTER SERTA LAMAN WEB YANG BERKAITAN DENGAN BELIAU.
Blog Widget by LinkWithin

7 komen disini yer..:

aque said...

dah tgok page die semalam... huh...
harap kes nimendapat perhatian n tindakan diambil secepat mungkin..

Nurhikamisa said...

mmg melampau penghinaan yg makcik hajjah tue bagi..huh! moga die tersedar satu hari nanti...

jemarioren said...

memang kurang ajar! macam ada mood nak membunuh je dia ni rasanya

Anonymous said...

klu web saham itetent boleh blok n trace, xkan mende ni xleh

Anonymous said...

bro, makcik sesat ni muda lagi orangnya, umur dlm 25-26 thn, berdarah campuran, IQ tinggi, pandai berbahasa arab dan beragama islam. Bekerja sebagai wartawan dan aktif didalam pelbagai NGO didalam dan luar negeri.

Dia ni memang anti BN/Umno, Najib dan Jakim, dlm blog dia memang semuanya dia tulis (tetapi bahasa dia amat profesional sebagai wartawan dan tulisan pun tulis inggeris..

Sri Mersing said...

Nama dia "Nor Arlena Tan bt Khalit" I/C 8506-14-6572 (ic incomplete onpurpose) No HP 012-9103626.
Umur 26 Lahir di KL, student UUM sintok kedah. source thanks to Mujahiddin Hackers.

Anonymous said...

semuge dia mendapat petunjuk dr Allah...dibukakan hatinya...segeralah dia bertaubat...amin...