11 June 2011

Blogger Blogspot Bakal Hadapi "Tsunami Besar"

Salam...
Lanun teringat perkataan tsunami bila dirujuk pada PRU yang lalu dimana orang sibuk mengatakan perubahan besar berlaku sehingga dinamakan tsumani politik. Itu dunia politik, bagi Blogger yang menggunakan Blogspot mereka juga telah mengalami sedikit sedikit perubahan kecil dan ini akan di ikuti oleh Tsunami besar tidak lama lagi.

Bila? itu tak tahu lagi tetapi Blogger menjanjikan perubahan yang besar dan serba baru pada interface Blogger di Blogspot. Akan ada banyak fungsi baru dan wajah baru yang akan kita lihat nanti. Ianya telah pun dilaporkan dalam Blog rasmi BloggerInDraft dalam post bertajuk Blogger Redesigned!! Teruja lak dengar.

Kalau kita menyusuri balik.. banyak dah Blogger ni berevolusi makin lama makin hebat! seriesly. Lanun memang teruja sangat.. Dari readmore, statistik visitor, design template yang sangat mudah, post editor yang makin advance, uploader gambar dan video yang semakin advance, pre preview blog post sebelum publish, dan terbaru tukar favicon dengan mudah. Bagi Lanun, Blogspot makin lama, makin mudah dan advance!

Untuk lihat PREVIEW TSUNAMI BESAR tu boleh rujuk video di bawah. Ia juga sebagai meraikan blogger yang gunakan medium Blogspot sapa lagi kalau bukan Lanun, kamu, kamu n kita semua. Jangan lepaskan peluang lihat video ni, anda akan lihat fakta fakta yang mengejutkan.

p/s : gunakan teknologi untuk sebar ilmu yang berguna...lebih2 lagi dakwah.. 

Nak tahu lagi banyakk.. ?? Baca sini...

75% trafik Blogger dari luar USA.. hebat!
Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

miss ice said...

wahh lanun dh bblogging lebih 10 thn ye..lame tu..thniah..

Lanunsepet said...

budak ice :

alamak..
salah pahammm disiitu..
lanun tak lama pun.. baru 2tahun kot..

jemarioren said...

ye, dah penah baca tak lama dulu kat blog lain. suspen gak. tak sabo nak tengok

aque said...

wah.. terujenye!!!!!!!!!!!! tasabarnye rase.. :D