18 June 2011

Anak PM Najib Nooryana Najwa Betunang dengan Daniyar Nazarbayev


Gambar Dari PinkTurtle

Salam..
Tahniah di ucapkan kepada PM DS Najib kita kerana di atas majlis pertunangan anak beliau dengan Daniyar Nazarbayev dari Kazakhtan. Majlis dilangsungkan di Seri Perdana pada Jumaat Malam semalam. Ramai VVIP yang hadir termasuk Paklah, YDPA Malaysia, Bonda Najib, dan VVIP dari luar negara turut hadir.

Sedikit biodata Daniyar, beliau berumur 22 tahun sebaya dengan Nooryana. Nooryana adalah lulusan School of Foreign Service, Universiti Georgetown, Amerika Syarikat, sementara Daniyar pulak menamatkan pengajian di Universiti Columbia, New York.

Penafian..
Sebelum ini, menjadi kontroversi apabila pihak Wisma Putra, Khairy Jamaludin dan juga Dato' Sharizat Jalil telah menafikan bahawa Anak PM Najib bertunang semasa pemergian PM ke Kazakhtan. Nampaknya ada kebenarannya, rupa rupanya sambil melawat bakal menantu..itu yang betul. Apa komen anda?

Komen Lanun, semoga berbahagia..dan doa Lanun semoga mereka ada jodoh dan berkahwin dan jadi Suami Soleh n Isteri Solehah :-) Aaminn..

Gambar Tunang Anak PM Kita?
Dibawah Lanun sertakan gambar gambar Daniyar Nazarbayev Tunang kepada Nooryana Najwa Najib. Untuk semua yang nak lihat bakal suami anak sulung PM kita sila KLIK LINK ini.

Makanan SEO : Gambar Tunang Anak Najib, Tunang Nooryana Najib, Siapa Tunang Anak PM, Bakal Suami, Bakal Menantu, DS Najib Razak, Gambar Daniyar Kazakhtan.
Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

Unknown said...

duk bising sana sini, depa senyummm jugaak... hahaha...

tok jenggot said...

selera dgn orang asing
nampak bermulut besar
org tua2 kkata mulut besar ni suka makan free.. ye ker...???

Anonymous said...

Menurut kepada berita di Dailymail.co.uk, Daniyar Nazarbayev dipercayai adalah penipu. Sila baca. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2157941/Nephew-Kazakh-president-lied-academic-record-Columbia-University.html

Anonymous said...

mulut besar n langsung tak de gaye muka najib..... huhuhu anak sapa lah niey