03 May 2011

Osama Meninggal Dunia : Amerika dan Zionis lah Pengganas Yang Sebenar!


Salam..
Lanun terkejut mendengar kematian Osama Bin Laden. Marilah kita sedekahkan Alfatihah buat beliau....Amin~ Begitu lah apa yang di laporkan oleh berita seluruh dunia apabila tempat persembunyian Osama telah di temui dan Tentera Amerika telah pun berjaya menyerang tempat tersebut dan menembak Osama.

Tanpa Osama, Dunia lebih aman?
Benarkah dunia akan lebih aman selepas kematian Osama? Siapakah pengganas yang sebenarnya? Siapakah yang melahirkan kumpulan yang dilabel sebagai "pengganas" ini? Amerika memberi alasan kerana kumpulan banyak membunuh rakyat awam. Adakah kita lupa apa yang Amerika dan Zionis lakukan kepada kanak kanak dan rakyat awam di Palestin, Iraq, Afghanistan, dan banyak lagi negara umat Islam lain. Kenalilah siapa pengganas yang sebenar.

Kelahiran pengganas
Lanun bagi satu contoh, Dari tindakan ceroboh dan tekanan Amerika serta sekutunya Israel ke atas negara Palestin, lahirlah kumpulan dari rakyat biasa yang menentang dasar kejam dan zalim itu yang menindas dan menceroboh tanah air mereka, Kemudian dengan mudah mereka berkata "kumpulan inilah pengganas yang kita perlu hapuskan demi keamanan dunia". Siapa yang buat mereka mengganas kalau bukan dasar Amerika & Yahudi itu sendiri?

Akhir kata... Islam tidak pernah menganjurkan keganasan Dan dunia akan lebih aman tanpa dasar Amerika &  Zionis.
Blog Widget by LinkWithin

1 komen disini yer..:

syamimi said...

betul...tu.....ade ke osama dah tiada...dunia akan aman?......lu pikir la sendiri