11 September 2010

Hari Raya Kedua : Macam Mana Hari Raya Korang??

Salam...Selamat Hari Raya pada semua pembaca Lanunsepet, Alhamdulillah hari ni dah masuk hari raya kedua yer. Macam mana hari raya pertama semalam? mesti best kan? ramai saudara datang? ada jalan2 mana? Duit raya dapat ke kena keluar he3.

Haa..mesti ramai yang balas dendam...Balas dendam makan banyak banyak he3.. maklumlah sebelum ni kena catu. Kalau kita balun banyak banyak kita sebenarnya menyiksa perut kita. Bayangkanlah masa Ramadhan jer perut tu rehat.

Oklah hari ni Lanun nak sambung beraya rumah sanak suadar lagi, ramai saudara n kawan kawan balik kampung. Ni la pun time nak jumpa, hari lain semua sibuk ngan urusan masing masing. Kalau dah jumpe ni, ambil peluang mohon maaf dan selesaikan persengketaan. Pastujangan la gaduh balik pulak spoill..

sanggup tak pergi ziarah hari raya kampung sebelah sana kalu macam ni punya jambatan?? he3..

Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

apik pehe said...

mesti la kompem x pegnyer..
hahaha..
aku da pulun 4 kali nasik da semalam..

aspalela said...

haihhh aku raye kedua bosan la~ sedara mara aku blk umah aku lmbat skit.. petang nnt baru blk.. sunyi jer umah.. dah le budak2 kecik pun takder.. lagi ler sunyi.. heheheh

Anip™ said...

huh..best woo raye kedua..mkn beramai..masakan kg..sedap woo..

Anis izyan Abd Rahman said...

hahhaa
balas dendam nyer pasal
berat naik 2 kg
baru masuk raye ketige
aaaiiissshh