25 September 2010

Bernas : PM Najib nak bantu Obama atasi Islamophobia


Salam..
Lanun rasa macam satu kenyataan yang baik dari PM Najib 1 Malaysia kita yang kata nak bantu Obama dalam atasi fenomena Islamophobia di US Amerika. Pada yang tak tahu apa Islamophobia, sila search kat Google apa maksudnya.

Wikipedia : Islamophobia (ie. Islam+phobia, "fear") is prejudice against, or an irrational fear of Islam or Muslims.

Lanun pandang kehadapan apakah langkah langkah yang PM Datuk seri Najib nak buat. Ia satu kerjasama dan cadangan yang baik yang patut di puji. Semoga perancangan beliau itu berjaya, sebab fenomena takutkan dan bencikan Islam ni lah yang akan burukkan lagi persepsi orang bukan Islam kepada Muslim.
Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

NICK IRFAN said...

aku pun pening jgk ape la najib nk buat nnt? hmm...

Anip™ said...

aku sokong ngn tindakan pm kite..bgus!