26 September 2010

Korang mesti suka ikan ni.. mesti suka punya...

Salam...
Selamat hari ahad semua... Allahuakbar... Indah betul pagi ni kat tempat Lanun. Korang semua dah sarapan? Lanun pagi ni macam biasa Radix 3 in 1 yang memang lazat dengan 7 herba pilihan untuk kesihatan luar dan dalam hehehe.. ( padahal tu aje pagi nie.. )

Arini Lanun nak tunjuk sekor ikan ni yang korang mesti suke. Tapi ikan ni takda kat sungai Malaysia n kalau lah ada kat sungai mesti semua orang suke he3. Jom tengok video ni.. Pastikan tengok sampai habis ok.


Cara embed video dari facebook ke blog korang? KLIK SINI
Iklan ni ikan harimau Wikipedia - Tiger Fish
Blog Widget by LinkWithin

1 komen disini yer..:

Muhammad Burn said...

alamak... ikan ke dinosor nih...