04 September 2010

Iklan Hari Raya AidilFitri Petronas 2010 1431H Terbaru: Antara Dua Kampung


Hakcipta Terpelihara Petronas.. Selamat Hari Raya Semua Pembaca Blog Lanunsepet

Salam..
Iklan Hari Raya untuk tahun 2010 ini :-). Kali ini berkisar tentang 2 kampung. Nak raya kampung isteri atau kampung suami ? Tajuk iklan ni Antara 2 Kampung. Ia berasaskan suasana zaman P ramlee dulu dulu dalam cerita antara dua darjat dan Madu Tiga. watak watak dalam ni jugak sebijik macam dalam filem file Allahyarham P. Ramlee.

Untuk iklan  lain korang boleh usyar di : http://www.petronasgreetings.com/2010/

Jangan buat Iklan yang sesat dan terpesong macam ni sudah : Kontroversi Iklan Hari Raya TV3 Terbaru 2010 : ada unsur agama lain? memesongkan akidah?
Blog Widget by LinkWithin

6 komen disini yer..:

DaHLia said...

xbeshhhhhhhhh :(

paan said...

dahlia : ok la tue...kelakar.haha

iklan2 dari petronas memang feveret la..

LaNuNsepet said...

tu la kan..
ntah lar..
mgkn takda idea..
org yg pandai berkarya pun tak ramai.

kena bagi pelaung pda student buat iklan raya..n promote petronas.. sapa menang.. dia pnya akan disiarkan.

cikgu isza said...

masih mampu tersenyum jer..

Afiq said...

hehe just okla..not so grand sangat..cukup sekadar pelengkap untuk iklan raya tahun ni. :) anyway mesej tetap ade :D

sunglasses said...

xbest sgt..walau bagaimanapun tetap ada mesej penyampaianya