21 September 2010

Model Kereta Proton Single Seat Terbaru..

Salam...
Ramai dok sibuk pasal kereta terbaru proton yang akan dilancarkan tidak lama lagi ( bila la tu? ) iaitu kereta Proton Waja Replacement “P390A” yang buat bikin kecoh satu malaysia, mana taknya memang Lanun tengok pun minat, smart!.

Terbaru lagi, dalam Lanun cari cari maklumat semalam Lanun terjumpa model terbaru keluaran Proton yang berasaskan kayu, yer dengan kayu dan hanya sorang jar boleh duduk ki3.. Bawah ni ha gambar dia.. ada sapa sapa nak buat tempahan? enjin turbo...Jangan sapa sapa nak nafi k, ni memang proton punya.

Ciri ciri Proton Kayu
  • atap boleh buka sebab memang takda atap
  • takyah minyak tapi awas dengan anai anai he3.
  • tayar takyah lagi pam n jaga angin
  • lampu kena beli torchlight lar..tak skali dalam pakej.

he3.. ini keluaran proton jangan sapa nak nafi ok!!!!

Blog Widget by LinkWithin

5 komen disini yer..:

Anip™ said...

model kete nie cntk ar...

sazali yusof said...

wah terbaik lah..!! hehe

Adzriel AB said...

susah nk dpt model ni lagi. pakai 'hovercraft' pelepah kelapa best juga.

HiGHNeSS FiQ said...

uuiissshhh...
stylo giler model baru nih~

terkena aku.. (-")

IN said...

Bang! another sniper shot my head..wahaha~ nice entry