16 September 2010

Kes Sosilawati : Jenayah Malaysia Makin Ganas

Salam...

Hu3.. menakutkan bila membaca perkembangan kes jutawan kosmetik yang dibunuh bersama sama 3 orang yang lain. Semata mata kerana urus niaga tanah. Nampak nya makin maju sesuatu negara tu makin majulah jugak keganasan dalam diri sesorang tu. betul tak? dia akan fikir dan fikir macam mana cara paling licik supaya polis tak dapat jejak dieorang.

bakar? bom? c4? santau? skandal seks? ugut?

Apa punca semua ni? Politik dan perniagaan dah mula bercampur dengan jenayah kerana WANG & KUASA.

Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

Anip™ said...

tahu xper...mmg gns dan menakutkan..hahah...sbbb tu kite kne ade ilmu perthnkan diri..sekurng2 nye dpt bela diri kite nie..hah

kata kila said...

arghh.nyawa mcm takde nilai dah

Lagenda said...

makin menakutkan bila dgr berita skrg nih. Manusia skrg ni mcm x de perasaan langsung!

LaNuNsepet said...

mmg takut..
kita yg dibawah ni lagi lar..mudah diperalat..

doakan semoga kita selamat dari org yang berniat jahat.