16 August 2009

Janji "Come Back" daripada Ustaz Akil..

Pertemuan singkat gua dengan Ustaz Akil beberapa hari yang lalu,semasa beliau berada di rumah ibunya di Gopeng banyak merungkai persoalan yang selama ini bermain di fikiran gua..lantas secara langsung menjawab segala tanda tanya selama ini.

Janji beliau akan "Come Back" semula diatas landasan perjuangan Jemaah Islam,sangat-sangat memuaskan hati nurani gua,maklumlah permata yang bersinar ini,sudah pasti akan mengharungi badai berupa ujian dunia dan sentiasa ditarik agar berada bersama-sama pihak yang batil.Tapi..apabila berbual dengan ustaz akil maka gua yakin akan "stand" beliau,iaitu istiqamah bersama jemaah islam (Pas).

Cuma barang diingat..kita sebagai jemaah islam juga,jangan sentiasa melatah dan berfikiran positif lah agar niat "come back" beliau dapat direalisasikan kembali untuk beliau beraksi seperti masa-masa yang lalu,tidak ada ruginya kita ataupun jemaah sekiranya kita memberikan peluang ini kepada beliau,semoga akan dapat menghangatkan kembali persada ceramah di Negara kita.

Beliau juga ada menyatakan bahawa esok,Ahad akan "Berakhirlah Episod Duka" dalam hidupnya.Apakah maksud yang tersirat dalam ungkapan "Berakhirnya Episod Duka" itu, kita sama-sama tunggu..

Sumber : Blog member LaNuN sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com....Apa yang dimaksudkan Berakhirnya adalah : Perkahwinan dengan Wahida...


Blog Widget by LinkWithin

8 komen disini yer..:

LaNuNsepet said...
This comment has been removed by the author.
LaNuNsepet said...

Gua harap ustaz akil kembali bergiat dalam PAS

aku said...

lar..dkat ngan umah lanun rpenye..

chekZu said...

Satu keturunan rawa la kitorg ni..huhu..moga Allah memberi jalan keluar yg terbaik utk beliau..insyaAllah

CoKLaT uNGu said...

macam wartawan lak MR.Lanun ni..temuramah ustaz..hehe.. Chekzu x ikut skali??

LaNuNsepet said...

ini bukan lanun wat.. ni member lanun buat.. cikgu rosli..ni blog dier...cikgu rosli ni member gua..Naib pengerusi PAS gopeng xslap gua.
http://sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com

LaNuNsepet said...

artikel ni kopi paste lar..he3

chekZu said...

oo..cikgu rosli ke..