27 August 2009

Nik Abdul Aziz Nik Mat LAIN Rupanya Yang Meninggal.....

Salam...

Malam tadi lanun dapat panggilan dari kawan lanun kata Nik Aziz meninggal.. Lanun punyala terkejut habis.. Risau sangat.. Betul ker Tuan Guru Nik Aziz meninggal dunia.. ???

Lanun n kawan2 pun cepat2 buka laman web berita.. Utusan, Idhamlim, Malaysiakini, and berta harian... Tapi takdak papepun... Sehinggalah lanun perhati kat bahagian tajuk2 kecil berita tu terpapar lar..

"Nik Abdul Aziz Nik Mat antara tiga terbunuh dalam nahas jalan raya 18:05 PM"


kecoh

LINK BERITA tu : http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Wednesday/Mutakhir/20090826180525/Article/index_html

Ya Allah... Betul ker ni.. Lanun klik link tu baca perlahan2.. Rupa2nya Nik Aziz lain yang kemalangan..Namanya sama dengan Tuan Guru kita... Huu...

KUANTAN: Seorang pekerja kilang bernama Nik Abdul Aziz Nik Mat serta kakak dan anak saudaranya terbunuh selepas kereta yang mereka naiki terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori penghantaran cepat di Kilometer 15, Jalan Bentong-Raub, dekat Lurah Bilut, hari ini.
Nik Abdul Aziz, 27, dari Bandar Baru Bangi, Selangor, kakaknya, Nik Hasmah, 29, dan anak Nik Hasmah, Mohd Adib Daniel Amizan, 5, meninggal dunia di tempat kejadian dalam nahas pada jam 2.20 pagi tadi.
ang cedera parah ialah seorang lagi kakak Nik Abdul Aziz, Nik Nab Nik Mat, 45, dan anaknya, Adibah Mohd Fikri, 12, murid Sekolah Rendah Jalan Cochrane, Kuala Lumpur yang dikejarkan ke Hospital Bentong untuk rawatan lanjut.


Ya Allah peliharalah TGNA...Aaminn
"TGNA masih sihat.. dan gagah dalam memperjuangkan islam... "

Photobucket

LANUN : Bukan TGNA rupanya...alhamdulillah...tak lupa,
Takziah untuk keluarga mangsa
kemalangan tersebut..


Blog Widget by LinkWithin

3 komen disini yer..:

CoKLaT uNGu said...

Tekejuk ambo...

LaNuNsepet said...

mmg terkejut... masa dapt berita tu rase hiba betul... Harap2 jgn la betul nik aziz... kawan2 bg tau kat lanun terus lanun buka itenet check...

Alhamdulillah Allah masih memberi nikmat umur pada Nik Aziz..:-)

"ISKANDAR LENDERS" said...

Kami di sini untuk menyediakan pinjaman antara minimum $10,000.00 hingga maksimum $100,000,000.00, iaitu jika anda ingin memohon dalam dolar. Walaupun anda dari Indonesia, anda boleh memohon pinjaman minimum Rp100juta maksimum Rp 25 bilion jadi walaupun anda dari Malaysia anda boleh memohon pinjaman minimum Rm 30k dan maksimum Rm 850k. Anda juga boleh memohon dalam mata wang lain yang tidak disebutkan di atas, kami sentiasa di sini untuk menyediakan pinjaman yang anda perlukan untuk menampung semua perbelanjaan kewangan anda pada kadar yang sangat rendah, kerana kami telah melakukan ini selama bertahun-tahun dan ia telah berjaya dan bermanfaat untuk kedua-duanya. pemberi pinjaman dan peminjam, jadi kami ada testimoni di mana-mana<<<<>> >> Testimoni terakhir Farouk dari Malaysia dengan jumlah RM 2.3 juta dan juga Indra dari Indonesia dengan jumlah Rp 570 juta, jadi tolong jangan' t mengetepikan transaksi yang sangat mesra kepada pelanggan ini<<<<<>>> >>>>

Butiran Perhubungan Ada Di Bawah

Nama syarikat: SYARIKAT PINJAMAN ISKANDAR LESTARI
e-mel::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp::[+6282274045059]