01 August 2009

SPECIAL : Ni La Pejabat LaNuNsepet...he3

SALAM....

Hari nie tibe2 gua rasa nak kongsi ngan sume viewer blog LaNuNsepet gambar OFFICE gua...
Ni kire office,HR and editing ofis and kafe and sumelah...sini sume... Ha3..

kat sinilah bermula nya satu pelayaran lanun yang tak dapat turun ke laut.. ( laut jauh ) akhirnya keblog...he3.. belayar sini takda ombak...kapal dier kire blog ni lar..meh la naik ramai2..he3

Idea mengenai NAMA blog ni datang spontan jar... Gua dapat idea dari smiley sepet ni (*_^) ...
Dari situlah lahirnya blog bernama lanunsepet... (tapi gua lengkap k..mata gua tak sepet...)

Klik Baca Sepenuhnya untuk tengok GAMBAR gua maksudkan....


Ni la Laptop baru gua MSI CR400 rm 1799 win xp beb...vista xsuke...














Hmm.. actually memang dah lama nak buat blog nie...sejak dari semester 1 tahun 3 lagi..mase tu gua duduk umah sewa n baru pasang itenet... tapi masa tu takda idea yang bernas..n sumber2 artikel masa tu kureng...ditambah pulak dgn ilmu yang kurang berkaitan blog2 ni... (sibuk pun yer juga..tapi sem ni pun lg sibukk..takper untuk korang sume )



Ha3..cni la letaknyer laptop gua.. tapi leh pindah2..multi use...nak tempat stadi n simpan barang pun boleh..he3



















Dalam blog lanun ni sebenarnya terdapat author lain.. ada 4 orang campur gua.. kalu korang nak join boleh je..just buh email korang n saper diri korang and emailkan kat cili.jeruk@yahoo.com ok.. Tapi buat masa sekarang yang aktif gua (lanunsepet)dan coklatungu (tq sm..nak gaji ke coklat ungu..he3)



Aduhh..kejer yang banyak...n idea yang banyak berkecamuk....















Oklah...buat masa ni itu saja.. Hopefully korang akan hepi kat blog LaNuNsepet ni.. ada cadangan n kritikan buh ja kat chat box tu.. N gua mau korang bermurah hatilah komen artikel2 yang korang baca... ok thanx u all...

Keep lanunzz...

Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

CoKLaT uNGu said...

eksennn jer lbih.. opis mane la jd mangsa lanun tuh...

Anonymous said...

he3.. pejabat lanun perlukan sumbangan...he3.. sumbangan karpet...ha3