01 August 2009

LaNuN : Gua nak blah dah tengahari ini...

Salam...

Bersiap dah..
emmm..checking..ape ek....baju,seluar,dokumen2, and laptop MSI gua... ok..complete.. OK guys..semua pengikut2 gua.. Gua nak blah dah..tengahari ni gua and member gua gerak ke Kolumpo dulu..exit ke puchong..untuk amik member dekat situ and turunkan sorang lagi member gua.. Lepas setel dua orang tu kami akan terus ke utara..member gua ke penang gua pulak exit ke negeri gua ler..darul ridzuan..Semoga perjalanan kami selamat pergi dan samapai ke destinasi yang dituju..

Hantar adik hampir lenjun...
Alhamdulillah pagi tadi gua selamat hantar antar adik gua kat MC walaupun hampir basah kuyup dek hujan lebat giler pagi tadi.. Nasib bek gua bawak baju hujan n plastik alas seat gua aritu.. Leh tutup beg laptop adik gua..kalu tak..abih..abih..jadi kueh badak berendam la laptop tu.. (gua mengigil sejuk wooo..bawak laju2...merempit sampai nak langgar orang korang tau!!)

Jumpa Mat n Minah Salleh
Masa kat MC tadi gua banyak nampak mat and minah salleh..(dengan beg mahal DEUTER tu beb ) Gua bajet geng traveler ni dah kurangkan aktiviti nie.. Al maklumlah dengan kes H1N1 ni.. Jadi kat sini maknanya mat salleh ni memang tak takut lar..memang jenis die hard fan dalam aktiviti travel nie.. (kipas susah mati=die hard fan ??). Respek ar kat dieorg..

Nak duk sebelah pun risau..
Gua pulak tak respek sgt pun td..sebab gua risau ar..tadi nak duk sebelah dieorg pun seriau (risau semacam ) sebab tahu2 je lar.. H1N1 ni banyak kat negara dieorg.. jadi better jarakkan diri anda dari berhubung secara dekat dengan orang asing dan pesakit yang korang nampak cam selsema dan batuk2.. For our own safety k.. Bukan diskriminasi tapi langkah berjaga2.. (arahan ministry of health la wei..bukan gua)

Last word...
Ok rakyat jelata sekalian... beta nak sign out dah..
Doakan perjalan gua selamat ke destinasi..dan perancangan cuti ni berjalan lancar..
InsyaAllah jumpa lagi.. Kalu gua rajin g CC.. (umah gua kat kg takda tenet)

LANUN : Keep Lanunzz...Gua akan hantar khabar..dun worry..


Blog Widget by LinkWithin

1 komen disini yer..:

chekZu said...

relek la bro..beta kan ade broadband..rm2.50 satu jam..huhu