10 August 2009

Mai la ramai2 kita pi pesta konvo..

Assalamualaikum & Salam mesra kepada anda yang tengah baca ape yang beta tulis ni.. Beta pasti anda semua (terutama yang blaja kat UKM ler) tahu skarang ni dah dekat ngan majlis konvokesyen.. actually bukan UKM jer yang wat konvo bulan 8 ni .. ada lg U2 lain yang turut mengadakan majlis Konvokeyen time2 gni..(Beta tau U yang beta blajar je lar..) hehe.. Bila ada Majlis Konvokesyen kompom lah PESTA KONVOKESYEN pun akan diadakan jugak.. nak wat pesta ni bukan senang oooo.. Pengalaman beta pernah jadi AJK Pesta ni skali pun dah cukup membuatkan beta SERIK korang tau..FUHH !! Penatttt....

Kalo yang btol2 jenis yang cinta dan rela berkorban tu.. silakan..Beta x larang.. Tapi..bagi beta, biarlah beta buang masa ngan benda lain..huhh
OK..kembali pada hajat beta yang sebenarnya...

Actually..beta nak kongsi and menjemput @ mengajak korang beramai2 memeriahkan Pesta konvo ni.. ade macam2 perisian sepanjang pesta ini dijalankan.. kat bawah ni.. beta paparkan jadual aktiviti sepanjang Pesta Konvokesyen UKM ke-37 yang akan diadakan bermula 12 hingga 18 OGOS 2009 nanti.. Jom kita tengok !!




Haa..itulah dia program2 / perisian yang akan dilaksanakan nanti..
Pelbagai kan..?? pilihlah mengikut minat masing2 yang anda fikirkan bagus untuk anda ikuti.. :-) Di samping pelbagai aktiviti menarik yang disediakan tersebut, anda juga berpeluang membeli-belah di Pesta nanti.. Berpuluh2 gerai, (kalo x silap, lebih dari seratus..x pasti..) pakaian, makanan, pameran, kasut.. ish.. pendek kata macam2 gerai lah.. mau penat seminggu kalo beta sebut tiap satu..

bagi yang minat shopping pakaian nih.. macam2 pesyen ada.. longgar,sendat..labuh, singkat.. sumer cukup..tapi korang nak beli tu pada2 lah.. korang tau dosa pahala kan.. pikir2kan lah.. mau mati x smpat tobat naya korang.. Na'uzubillah..
ok lah.. jumpa di Pesta ! JOM JOM JOM..............

Coklat Ungu : Datang jangan X datang.. hehe
Blog Widget by LinkWithin

12 komen disini yer..:

LaNuNsepet said...

gerai banyak... beli la apa2 untuk lanun...

LaNuNsepet said...

pakai topeng muka...bahaya..

CoKLaT uNGu said...

Lanun meh lerrr beli sendiri...hehe

CoKLaT uNGu said...

Pakai Purdah...

LaNuNsepet said...

taik idung macin la coklatungu..he3

CoKLaT uNGu said...

hahahaha.. biler rase?? hahhahahaha...LoqLAQ

LaNuNsepet said...

eeee.... macin.....ha3..

CoKLaT uNGu said...

LoqLAQ la lanun ni....ish3...anak sapa ni haa.... mak x pnah ajaQ pun macam ni... ish3...

odah_istiara said...

macin, macin jgk...
camna macin skali pn taik idung 2,
ceq nk p gak pesta konvo kt UKM.
almaklum la...
IPGM Kampus Raja Melewar da konvo yg x berpesta jerr...
xleh la ceq shopping...
kih3

CoKLaT uNGu said...

ait..adik sapa hang ni haa?? kak x pnah ajaq jd loqlaq...

LaNuNsepet said...

dah2,toksah kelahi...:-p satu ja kena igt kalu pg pesta konvo tu..kalu shoping igt2lar...org kat sini...he3

CoKLaT uNGu said...

lagi beta xmo