09 March 2010

GAMBAR : Evolusi & Teknologi Honda 3R-C Dan Honda C-70 He3...

Honda 3R-C yang dipamerkan di Pameran Auto di Geneva se akan akan motosikal 3 roda yang hanya mempunyai 1 kerusi sahaja. Konsep kenderaan kecil untuk masa depan mungkin, tetapi pengguna pasti akan basah kalu hujan kan2.. maklumlah tak ada bumbung. Tetapi kalu 3R-C ni parking korang leh guna kan windscreen tu untuk tutup tempat duduk mengelak dari air bertakung he3.

Tang bab-bab teknologi ni memang Lanun respek kat Orang Jepun. Imiginasi dieorg ni lah yang buat mereka maju jauh ke depan dari bangsa lain. Hasilnya Honda 3R-C ni. Mungkin ada kelemahan tapi dieorg nak tunjukkan dieorang sentiasa ada idea dan teknologi baru.

Jom Tengok Honda 3R-C, bagaimana rupenyer.. [...]




Ini saja selingan.... evolusi he3...






























* Back To Halaman Utama *





Blog Widget by LinkWithin

3 komen disini yer..:

dotblogspotdotkom said...

walawey... memang dasat..... kene beli satu nih.. huhuhuu mesra alam gitu...

LaNuNsepet said...

he3.. smart kan.. teringn betul 1 nk bw g kelas..

ungu said...

wah keren banget motornya