20 September 2010

Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Menteri Hidang Tarian Tak Sopan, Cemar Kesucian Syawal...

Inikah cara seorang Menteri yang berpendidikan tinggi dan berjawatan tinggi membuat sambutan rumah terbuka hari raya aidilfitri? Lanun betul betul kecewa, sepatutnya syawal meraikan kemenangan selepas Ramadhan, dosa diampunkan, dan bebas dari azab api neraka.. Tapi apa ni? Mustahil Menteri ni tak tahu caranya salah?

Perbuatan ini amatlah terkutuk kerana menghina kesucian aidilfitri itu sendiri, Syawal di rai dengan aktiviti begini?? open house tu dah ok dah.. tapi nyanyian tarian tu..simpang!. Manataknya, Penduduk di Lama Kerayong Parlimen Bera di hidangkan tarian tak sopan sebagai hiburan raya. Rasanya kalau pakcik makcik kat situ pun takkan setuju betul tak?

Lagu dihidangkan dan didendangkan itu adalah lagu korea Nobody Want You yang kini cukup popular kerana penarinya boleh menari secara berkumpulan. Lanun perhatikan banyak tempat rajin memutarkan lagu ni dan jadikan ia sebagai persembahan.

Pada Menteri berkenaan Insaflah.. Rakyat menilai... Lanun malu dan LOST RESPECT!! Jom tengok video bawah ni.. rakaman ketika majlis terbuka kawasan parlimen menteri tersebut.

p/s : Tahniah la YB ooiii...

Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

Lagenda said...

Depa wat excersice senam robik kot..

LaNuNsepet said...

senaman aerobik..hmm.. takleh terima..

mira_nas said...

aiyakkk... apa dah... senaman tarik bala ka??

sud@is said...

hey!!!..tengok x sampai 1 min ..x snggup la lanun..ngundang bala rasanya