17 March 2010

Pusat Rawatan Cinta : Perubatan Islam, Bekam, Resdung, Akupuntur...

Salam...

Lanun tengok tiap tiap hari ada ja yang search keyword " pusat rawatan cinta" terus masuk keblog http://lanunsepet.blogspot.com/. Pelik juga...jadi Lanun sharekan pemplate yang Lanun simpan masa g bekam dulu kat pusat rawatan cinta. Mungkin orang yang search tu nak tahu pasal kompeni ni and nak dapatkan rawatan kot. Jadi untuk harga istimewa bagi rawatan yang pelbagai leh contact BRO RAHIM 013-5570054







Lanunsepet : testing wat gambar dalam scrollbox.. interesting n useful gak scrollbox nih.. n tak lupa berbekam itu sunnah n dpat selesai banyak penyakit InsyaAllah..

* Back To Halaman Utama *

Blog Widget by LinkWithin

15 komen disini yer..:

chekZu said...

mungkin visitor tu dr melaka..mesti kwn2 luar sna yg penah g mydin mall melaka and ternampak booth pusat rwtan cinta kat mydin, so maybe dorg curious dgn nama pusat rawatan cinta and teringin nk tau rwatan ape yg dorg bt..rawatan utk org bercinta ke..? hahaha..nama pn memainkan peranan penting tau..chekZu slalu gak explain kat kwn2 ape sbnrnye rwtan yg ditawarkan pusat tu.

Anonymous said...

bleh tau tntg ubat2 yg dijual oleh pusat rawatan cinta?katanya herba2. bleh percaya ke? member berbekam n then beli ubat herba. merbahaya x ubat2 nya. antaranya pati herba semporna n ubat resdung.ada kesan smpingan x? sekadar bertanya kot2 ada info.tq

LaNuNsepet said...

ubat2 pusat rawatan cinta ek..
sy pun kurg pasti..
sy pernah amik rawtan bekam jar..
ubat tu sy tak amik
masa tu takda duit..

kalau ade kelulusan kem. kesihatan
boleh la amik.. tp kalau takda harap hati2 k.

sy cadangkan amik ubta HPA.
herbanya lebih berkualiti.

Anonymous said...

Saya search Pusat Rawatan Cinta kerana terbaca tentang Pusat ini yang mengupah pelajar-pelajar tahfiz menjual mingak angin, balm, kalendar dan sebagainya di pintu-pintu bank dan juga R&R Seremban & Nilai n di daerah Melaka juga.

Tiap-tiap hari saya berulang alik kerja selalu singgah di R&R n Stesen minya petronas n Shell, selalu jumpa budak budak ni kat surau n pam minyak duk jual balm n kalendar.
Tak bagusla, nanti orang nampak lekeh sgt agama Islam ni. Kata agama rasmi tp pelajar sekolah tahfiz duk minta derma merata tempat, tiap kali keluar pintu bank, dia duk merayu-rayu kita " Encik, derma untuk sekolah tahfiz encik..." Patutnya budak ni kat sekolah belajar, ni duk jual barang tepi jalan n pintu bank.

Anonymous said...

saya dah terima rawatan bekam kat pusatrawatan ni! bagus sangat. lepas berbekam saya rasa ringan je badan. sebelum ni rasa tegang n tak selesa seluruh badan..tp selepas berbekam rasa selesa yang amat sangat. saya buat cawangan [usat rawatan cinta cawangan sibu sarawak (premier shopping complex) so sape2 yang duduk area sibu ni nak berbekam saya suggestkan datang la ke pusat rawatan ni..

aliya_humaira said...

bagus la :-)
semoga terussihat InsyaAllah..

Anonymous said...

saya pnh buat rawatan sakit gigi ngan sorang ustaz dari pusat rawatan cinta. untuk pengetahuan korang, sakit gigi saya nie dah sebulan. hidung dengan pipi nie sama je tebal sebab bengkak. sakit dia.... 24 jam beb. ubat tahan sakit dah berpapan. masih gak tak baik. ustaz nie bagi garam herba. dia pesan baca Al fatihah 1X, selawat 3X, pastu kumur ngan air garam herba nie. Alhamdulillah, 10 minit lps tu terus hilang. hairan gak pasal sblm nie selalu dah kumur garam yang mak aku dok masak tu. tapi tak baik pun. Alhamdulillah....terima kasih ustaz kamaruzaman. semoga pusat rawatan cinta terus maju.

LaNuNsepet said...

Alhamdulillah.. 1 perkongsian yang baik :-) timekasih... LAnun dulu berbekam pernah lah, sekali jar he3 saj try.

othman said...

Salam, saya rasa kena tipu jak buat bekam di pusat rawatan cinta,bukan tidak berkesan, memang segar badan selepas bekam. tapi, harganya terlalu mahal, rm15 satu cup, semalam saya abiskan rm45o utk 30 cup. terpaksa sebab badan tak selesa dan tak ada pengetahuan,sedih! fist time buat bekam, tak ada pengetahuan, lepas tu cari kat internet, ya Allah, tempat lain hanya rm 5 saja utk satu cup.Allah suruh umatnya berbekam, bukan nak menyusahkan umatnya..insaflah, nak bantu sesama umat, bukan dengan cara ni. saya nasihatkan korang kalau nak buat bekam,carilah tempat yang harganya berpatutan..jangan kena tipu!tempat lain pun berkesan juga tapi harga berpatutan dan tidak menyusahkan umat nabi. saya dah cari kat internet, harga satu set bekam tu bukannya mahal sangat sampai beratus ribu, hanya berpuluh ringgit sahaja,pusat bekam yang lain pun sama juga bayar sewa.

Anonymous said...

harga bekam tu rm 15 bukan sbb nak amik keuntungan .tujuan dia adalah sebahagian dari harga itu disedekahkan kepada pusat2 tahfiz dan mualaf yang baru masuk islam.So sambil kita berubat cara tak langsung kita bersedekah..sbb nye susah sangat org2 kita ni nak menghulurkan seringgit dua... Saya pun dah byk kali pergi situ...even dengan jujur nyer diorg bagitau kos berapa dan harga alat2 tu..tapi terpulang lah .niat masing2..

Anonymous said...

saya baru menerima rawatan reflek di pusat rawatan cinta di giant manjung, perak. alhamdulillah sepanjang 3 hari amik ubat herba syarikat ni, dengan izin Allah, penyahtinjaaan saya yang selama ini tak teratur beransur pulih. pekerja dia pun ada mention yang separuh daripada bayaran akan disumbangkan ke muallaf dan tahfiz. saya rasa, kalau diorang tampal statement tu, pasti ramai yang datang.

Lela Berduka said...

sy suka minum madu yg dibekalkan kat pusat rawatan cinta tu.... sy beli kat mydin mall melaka.. entah ada lagi atau tidak jual kat situ... mmg sedap rase nye.. dan berkhasiat.. sbb sy tak boleh telan ubat jenis pil or kapsul.. hurmmm

Anonymous said...

mahal betul harga bekam diorg...
saya habis RM400 utk buat bekam 20 cup.
Giler... mana ada org charge macam tu. Next time memang tak pegi.

Anonymous said...

Betul la..sy pun rasa tertipu..baru pertama kali berbekam tadi di syarimat yg sama..nasib baik cash tak bawa banyak..so buat 10cup je..10xrm20=rm200..balik rumah buat research pasal bekam rupanya rata2 1cup rm5 sahaja..tiada pula beritahu lebih rm15 untuk disedekahkan pada sesiapa..

shafa said...

Beberapa minggu yang lalu.. mereka pergi ke sekolah dan membuat perkhidmatan bekam kepada guru2... ramai gak yang terkena... bukan tak berkesan tapi cara mereka memaksa dalam kelembutan... mereka buat refleksologi.. lepas ty kesan penyakit... selepas bagitau penyakit disarankan pula berbekam.. dia kata kalau biasa rm20... tapi kalau kat sini 15 jer... lepas tu buatlah konon nak 10 jer... dia kata kalau nak ada anak buat lebih sikit kat area peranakan... dia kata paling bagus buat 20 cup... saya tetap kata 10 jer... so buatlah 12 cup.

Lepas habis berbekam tunjuk lagi produk pati herba dan ubat untuk mencuci usus besar dan kecil sebab dia kata ada masalah di perut... harga pun mahal .. 1 botol 50 x 2dan Rm 100... pati herba rm 120 bekam dan refleksologi rm 10 +rm 180

Saya beli juga.. tapi sampai sekarang x berani nak makan pati herba dan pil tersebut... lepaa tu dia kata 10% disedekahkan kepada anak2 yatim.. jadi degn niat kerana Allah saya memberi tanpa memikirkan duit...

Tapi ... Rasa tertipu juga rasanya bila baca pengalaman yg anda dan saya lalui..
Saya berharap tidak ada lagi yang tertipu selepas ini