29 April 2010

Pengalaman Bestnyer Bercuti Di Paris.....

Lanun n the Geng, kenangan bercuti di paris..

Salam...
28hb April semalam merupakan hari "April Fool" beramai ramai bagi Lanun and Geng Lanun. Rasa gembira yang memuncak tu sekelip mata di telan dengan berita buruk yang mengcekik. Rasa nak menjerit dan meletup!! pun ada. Pas semalam, topik tu jadi bualan semua orang sampai naik sakit hati dah. Harap semua ada hikmah.. Perancangan semua sekarang dah out of scheduled. Bukan Lanun jar tapi semua orang. Apakan daya tetap kena patuh jugak. Semoga ada hikmah yang besar..disebalik dugaan ni. TQ to Milofloat for the edited picture.
Blog Widget by LinkWithin

9 komen disini yer..:

sarah shafie said...

sabar ye..stay kt mlaka la lg beberape bulan...hehe

LaNuNsepet said...

hu3.. sedey n sedey...

chenurulhusna said...

xphm pasal entry ini.:(

LaNuNsepet said...

he3.. entry ni takda kait mengait dgn gambar yg di edit tu.. cuma luahan perasaan..

sweeTSour said...

sabar ye..pasti ada hikmahnya...

Dara lapok said...

ahahaha..
tgk gmbr pun tau tak betul..
lain kali letak jer seorg or dua..
baru lah tak nmpk pelik..
kui3.. (><;;)

LaNuNsepet said...

kui3.. mmg pic tak betul pun..
saper baca artikel tau lar.. he3

wanhairi said...

oooooooooooo... buat2 paham..hahaha..dahlaa baru je menyinggah,.. tup2 terus bagi komen!! maap menyelitkan diri..hahaha

chekZu said...

rilek la brother..

beta kan ade teman kat sni...

huuuaaaaaaaaaa!!! (nanges guleng2)