07 April 2010

Cuci Mata Tengok Gambar Ni...

Salam...

Gambar tak bertarikh ni tak tau bila di ambik. Rasa respek bila lihat pemimpin macam ni kan. Tak semua boleh buat macam ni bila dah berpangkat, maklumlah ego dah kuasai diri. Hanya yang sedar diri dan tahu apa itu Amanah dalam jawatan. Jawatan bukan untuk angkat kita, tapi untuk kita abadikan diri menunaikan amanah yang ada pada jawatan tu mengikut cara yang betul. Siapa tak kenal dier, musuh politik beliau pun tak berani dengan dier woo.. Juara Rakyat Sebenar. Impian ku.. di pimpin oleh pemimpin yang bertaqwa...

zuhud... 

Blog Widget by LinkWithin

8 komen disini yer..:

MofizPutra.com said...

masyaalah..semoga Tok guru sihat sentiasa.. susah nk cari pemimpin macam nih..

sweeTSour said...

susah nk cari pemimpin mcm ni...

LanaBulu said...

Moga dipanjangkan umur TGNA..
Kita menumpang barokah beliau..

kenwooi said...

cuci mata? lol =P

LaNuNsepet said...

he3... just tarik attention lor...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wooo.. nak tengok PM datuk najib macam nie...susah woo..

Anonymous said...

saya taw kedai ini kat mana..
:)

Anonymous said...

saya percya anda belum lihat lg kediamannya.reban ayam nya..sofanya..meja makan nya..seliparnya (semasa di rumah)...kalau anda semua melihatnya nescaya anda tidak akan mmpercayai bahawa beliau seorg MB dan telah mentadbir selama 20 thn...tiada sesuatu pun dilakukannya kecuali kerana amanah Allah SWT..DI MANA MAHU MENCARI PEMIMPIM SEBEGINI PD ZAMAN SKRG WALAUPUN DI DUNIA ARAB SENDIRI....hanya Allah shj yg mengetahui betapa zuhudnya Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat..semoga Allah merahmatinya dunia dan akhirat dan memelihara beliau dari musuh2nya..