05 April 2010

YB Idham Lim Masuk Wad Positif Demam Denggi... Doakan Beliau Cepat Sembuh...


Saya sekarang berada di bilik 97 di Hospital Columbia Taiping kerana didapati positif demam denggi. Sejak kelmarin saya mula demam dan membatalkan perjalan ke Ipoh dan ceramah di manjoi.
Begitu juga hari ini saya semakin rasa tidak selesa dan badan rasa sakit-sakit. Lalu saya mengambil keputusan untuk berjumpa doktor pakar. Apabila dilakukan pemeriksaan darah didapati positif denggi. Begitu juga anak kedua Khairul Anwar Lim juga didapati positif denggi dan kami ditempatkan dalam bilik yang sama di sini.
Saya tidak pasti berapa hari berada disini. Semuga saya cepat sembuh dan kembali bertugas seperti biasa.
Lanunsepet : Kami doakan YB Idham Lim (Adun Titi Serong) cepat sembuh dan boleh meneruskan perjuangan beliau..
Blog Widget by LinkWithin

0 komen disini yer..: