23 August 2010

Indonesia : Kedutaan Malaysia Dilempar Najis, Bendera Kita Dipijak. BENDERA buat hal lagi....

kurang ajar korang ek!! korang sebenarnyer tekanan dengan hidup kat sane..
salah 1 sebab jeles dengan kemakmuran Malaysia. kan?!

Salam...
Kurang Ajar !! dan Melampau !! itu lah yang sesuai buat sekumpulan penunjuk perasaan yang telah melakukan onar sekali lagi terhadapa negara kita. Kali ni dengan melempar najis di kedutaan Malaysia di Indonesia. Kumpulan ekstremis ni (BENDERA) jugak telah memijak dan menunjukkan isyarat lucah pada bendera jalur gemilang dalam protes dieorang petang tadi. 

Kumpulan BENDERA (kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat) ni semua orang tahu dengan kekcohan yang dieorang buat dulu..ingat tak? nak serang Malaysia dengan pendekar lah , nak guna buluh runcing usir rakyat Malaysia yang ada dekat Indon lah. Series takda orag layan pun. Sekali lagi ini jugak dieorang mengugut akan buat operasi usir rakyat Malaysia (sweeping).

Shout!! : Lanun mengutuk keras perbuatan dieorang ni yang jelas tak paham apa yang berlaku dan tindakan ini adalah tindakan orang bodoh dan kurang ajar.

Berita Penuh dan Sebab Kenapa Ia Terjadi : Malaysiakini-Kedutaan M'sia dilempar najis, bendera dipijak
Blog Widget by LinkWithin

15 komen disini yer..:

apik pehe said...

bukan setakat lanun jer..semua rakyat malaysia pon bantah..

s1t1 2uL41k4 said...

heh.. update blog lepas buka ye.. hehe.. memang indon ni.. rakyat dia yg kat sini bnyak wat jenayah, perangai cam hampeh, x de plak kita bakar bndera dia.. hish.. geram..

FarHa said...

apa yang dia tak puas hati ngan kita?? dieorg ramai2 dtg keje sini tu ada kite halau (kecuali pendatang haram)?? pelik tul...

LaNuNsepet said...

indon ni ada yang baik ada yang jahat..macam kita jugak..
sama saja..

tapi geng Bendera ni yang melampau sket ni. kalau berani lawan lar, ni guna tahi. penakut per?

mereka marah sebab kes terbaru pasal sempadan laut hari tu. n katanya presiden indon byk tunduk pada malaysia, ni kire luka lama berdarah kembali. tapi bukan luka pun sebnearnya.. dierang pndi2 wat citer.

geng2 bendera ni kompem Pengangur..takda keje. tekanan hidup tak dpt cari duit kat Malaysia.

a kl citizen said...

kumpulan yang memang tak reti erti persahabatan dan toleransi.... dua perkataan itu tidak ada dalam kamus hidup mereka agaknya.

ni macam Abu Jahal yang melontarkan najis pada badan Rasulullah s.a.w

Rama2Ungu said...

mmg takda akal diaorang nih..ape motif bt camtu? kalau la ada rakyat kita bt camtu kat bendera sioragn apa agaknya diorang rasa?
hisssh...

Wan Gerrard said...

Ntah pape la Indon nie, nak cari gaduh je. Adoi2

Chaon Cornerz said...

macam nie la ragam orang yang tak professional.. dorang tue memang patut dibenci.. dah bagi keje kat Malaysia pun dah cukup bagus..

mrnamie said...

rasanya ni baka-baka yang kena kick dari Malaysia kot.. :p

Anonymous said...

Tapi-2 ramai orang kita tak kisah apapun bila kedutaan kita diserang dan bendera dipijak...

Bila dicerita pasal tingkahlaku kurang ajar indon, dia kata kita pulak emotional.. hmm

Anonymous said...

bodoh punye indon..mcm banggang..x sedar sedara mara die byk merempat kt malaysia ni..haram jadah..

Anonymous said...

Binatang Malon emang pantas dilempar najis.

Anonymous said...

rakyat malaysia yg pemurah akan terus membantu rakyat INDONkESIAn bila2 mereka dilanda musibah....=)
malas nk emo2..bulan puasa bulan untuk melatih kesabaran...

Titanickaram said...

Rakyat Indonesia disana tak serik2 dgn balasan Tuhan, walaupun nama negara islam tapi cara hidup, maksiat,tv cerita lucah ditayang,potong kepala/ganas mcm2 lg. Mungkin kalau ada Tsunami/gempa bumi baru nak insaf sekejap..rayu bantuan malaysia.

Anonymous said...

ish..mmg indon kum bendera ni x sedar di untung...kang malaysia wat sweeping rakyat indon...jgn x terima plak...KECOH BETULL..........