11 August 2010

Apa Lanun Nak Makan Masa Sahur?

sahur hari ini.. 7 biji dan Cereal..

Salam...
Entri ni di taip ketika menunggu Cereal 3in1 Lanun sejuk dan Lanun hirup pelan pelan. Lanun sahur cereal dan kurma untuk 1 ramadhan kali ni. Bukan kali ni jer, Ramadhan yang lain pun Lanun kebanyakan gitu bila tak tinggal di kampung. Korang sahur ape?

Lanun macam gni ni la tiap kali sahur, makanan yang berat berat macam nasi dan sewaktu dengannya tak boleh nak masuk time sahur. Kalau pergi sahur kat luar dengan kawan kawan pun Lanun akan amik nasi sedikitt sangat sebab selera untuk makan macam tu time gini tak da langsung. Kalau di kampung pun macam tu jugak,sedikitt jar nasi akan Lanun jamah. 

Ada sape sape macam Lanun tak?Yang jenis tak mahu nasi sangat time bersahur? Jadi kebanyakan masa sahur Lanun akan amik cereal dan kurma sahaja.. Lanun tak normal ke?
Blog Widget by LinkWithin

15 komen disini yer..:

Ieda Al-Habsyi said...

lanun sama ngan akak le, tak lalu sgt, plg2 pon akak mkn roti 2 kepin je, :) selamat berpuasa lanun :)

LaNuNsepet said...

yer ke.. same lar kita..
samat berpose jg kak. :-)

sYafIkJacK said...

normal lah , sahur gak . nasi tu biasa lah bgi org duduk kat Malaysia n .

faiz said...

dulu xlalu gak makan sahur..sejak bergelar student U..anytime, bagi la makanan, mesti selera..lagi kalau free...hehehe


Post-post baru faiz!
Service design header
Apa itu churpchurp

M a W a D D a H said...

lanun tak normal..hehehe..xder la...
asalkan sahur, ok je..

tadi sahur makan nasi..lalala...suka makan nasi..:)

3032 backlinks from 758 blogs *30$* said...

kita mesti bersahur nasi demi utk kesejahteraan ummah! hidup puasa!!!

S..U..D..@..I..S said...

Salam
Itu yang baik sebenar nya cik lanun.. ikut sunnah tu..makan kurma jadi kuat dan cergas..lg baik + minum susu kambing...

LaNuNsepet said...

to sudais :
tu lar.. :-) InsyaAllah..
lanun ada sabun susu kambing ada lar he3

Cik Mawar said...

Selamat Menunaikan ibdah puasa En.Lanun.. hehehe.. :)
semoga ramadhan kali ini lebih mendatangkan keberkhatan buat kita smeua.. amin..:)

sarah shafie said...

normal je tuh..ape tk normal la..aku sume boleh..hehe

'AQILAH said...

eh samala...sahur tak boleh makan nasi..aaa normal normal :)

hBz said...

ko tak ambik nasi sahur sebab ada lubang ke nasi time tgh hari?

selamat berpuasa. sala. salam..

AiDa AzRyN said...

wah.. kurma kegemaran aida tu.. ;p

GaDis CoMeL said...

roti dengan milo je. bersyukur dah tu, ada gak benda nk di jamah.


selamat berpuasa. ;p

Anonymous said...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.