12 August 2010

Ni La Kepuasan Lanun Bila Berblogging...

Salam..
Kepuasan yang Lanun dapat apa bila berblogging adalah bila maklumat atau bahan yang Lanun berikan dalam post post Blog Lanunsepet ni berguna pada para pembaca. Apa lah ertinya jika ia sekadar kosong ibarat tin kosong yang takda apa apa pengisian dalam nya.

Sempena bulan Ramadhan Lanun buat 2 artikel berkaitan puasa yang cukup popular sempena pembukaan bula;n puasa ni. 2 artikel mendapat hits yang sangat tinggi. Iaitu Doa berbuka puasa dan Niat Puasa 1 hari dan Sebulan. 2 artikel mendapat hits yang tinggi dari pencarian search engine Google dan Yahoo.

Inilah yang Lanun impikan..menyediakan maklumat yang dapat membantu orang lain, dpt membantu pembaca. Jika dulu maklumat mengenai politeknik, ikm, ipta, dan sbgnya kini Lanun akan terus share maklumat macam tu. Actually beginilah Lanun lebih suka iaitu berkongsi info dari bercerita tentang hiburan sahaja. Lanun harap Lanun akan terus istiqamah.

p/s : Statistik bawah ni bakar semangat Lanun untuk terus blogging walaupun nuffnang dah tak bagi Lanun buffered earning dah. Lanun akan cuba beri yang terbaik InsyaAllah.



Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

Cikgu Dahlia said...

tahniah!!!

Anonymous said...

awesome lar..mmg terbaik