10 August 2010

Konvokesyen UTEM ke 6 : Aku Graduan UTEM !!

ramai tak datang?? he3
Salam..
Atas sebab kesibukan bersama keluarga tercinta yang hadir ke Melaka untuk konvokesyen kali ni Lanun tak sempat nak update. Hari Konvokeseyen yang berlangsung 2 hari merupakan hari yang cukup bahagia dan bermakna untuk Lanun dan adik. 

Alhamdulillah semua adik beradik dan ipar datang dengan anak anak buah kecual 2 orang adik Lanun yang terpaksa menghadiri kelas, jadi tak dapat hadir mengisi dan menambah perasaan seronok dengan kejayaan bergekar graduan dengan perasaan bahagia. Siapa tak gembira bila bersama sama dengan insan insan tersayang menyambut hari yang pasti dikenang sampai bila bila. 

Lanun sempat bawa dieorang berjalan jalan di Mydin Mall Melaka sahaja disebabkan kekangan masa dan kepenatan orang tua Lanun. Walau dekat tapi ia tetap seronok. Dieorang jugak jadi mangsa kerahan Lanun bila Lanun paksa posing sana sini dengan pelbagai gaya he3. Sampaikan kami balik lewat dari dewan besar UTEM. 

Terima kasih Mak dan Ayah dan semua adik beradik keluarga ZIS sebab hadir untuk sambut kami berdua beradik berkonvokesyen. Lanun tahu korang semua penat tapi tetap gagahkan diri dan luangkan masa untuk majlis kali ini. Terima kasih semua dan Tahniah jugak pada kawan kawan.
Blog Widget by LinkWithin

15 komen disini yer..:

saya_arief said...

waa..
besh nye suda konvo..
:D

s1t1 2uL41k4 said...

berdua beradik konvo sekali? bestnya.. erm.. kita pun lama x update sbb konvo.. terus nuff tak kuar iklan da.. hukhuk..

dee said...

tahniah!!!
selamat berpuase wat lanun & sekeluarga..:)

AiDa AzRyN said...

tahniah~ :)

Brilliant Marjan@اداويه said...

Tahniah sahabatku lanun... (^_^)

M a W a D D a H said...

tahniah sebab berjaya dapat pakai topi dan jubah besar itu...

adik rupenyer...ingatkan bakal ehem..hihihi...

nak konvo jugak!!!

DALILA said...

tahniah! lanun

cik panadol said...

tahniah...!
wah rindu nk konvo lagik hahaha....

sarah shafie said...

lnun..thniah lah..

LaNuNsepet said...

tq semua he3..
tu adik lanun lar..
ehem2 tak dpt dtg..
dier konvo hari isnin tu pulak.

papepun selamat berpuasa pd kwn2 semua :-)

terompah puaka said...

tahniah... jeles!!
taun depan pulak giliranku!! oyehh

terompah puaka said...

tahniah... jeles!!
taun depan pulak giliranku!! oyehh

KM said...

Tahniah...

aBoi said...

tahniah..tahniah..
memang meriah betul masa konvo tu..

izyan said...

owh..lanun utem ek..saya kat micost..slalu je pg mydin tu..dekat sgt..smp bosan dah