14 August 2010

Video Ribut Puting Beliung Bazar Ramadhan Jasin Terbangkan Kanopi Kedai.



Salam.. video ni Lanun baru jumpa, video ni jelas menunjukkan keadaan ribut yang melanda bazar ramadhan Jasin Melaka. Jelas nampak angin kuat mengangkat khemah , kemudian khemah kanopi tu berpusing kat udara dan diterbangkan sehingga ke seberang Jalan, peristiwa 20 saat ni telah menyebabkan 3 orang maut dan 18 lagi cedera.

Korang leh saksikan rakaman video ni kat atas, yang dimana masa tu hari tak hujan lagi cuma langit gelap beserta angin. Penghargaan kepada uploader dan perakam video asal. Mari kita doakan roh mangsa yang terkorban dicucuri rahmat. Semoga yang terlibat tabah yer.

p/s : inilah takdir.. 
Blog Widget by LinkWithin

7 komen disini yer..:

a kl citizen said...

assalammualaikum

bayangkan taufan yang melanda bebrapa negara
ribut begini kecil pun sudah mencemaskan kita kan... Allah jua Yang Maha Besar dan pastinya ada hikmat yang terkandung

terbaru dari saya : kurikulum fleksibel

NiZaM Limited said...

bluetooth2..kat last video tu. adehh..

belalang hijau said...

ade hikmah d sebalik yg berlaku...mungkin juga satu peringatan dari yang mencipta...

kepada keluarga mangsa,tabah menghadapi dugaan ini...

Bert said...

" wo habis, habis wooo"..

Patimahtun Zaharah said...

saya tiba 2 minit selepas kejadian..sungguh sedih sangat...semoga ia menjadi ikhtibar kepada kita semua.amaran dari Allah swt..Al Fatihah untuk mangsa yang terkorban.

Chaon Cornerz said...

ngeri je cite nie kan.. macam tiba2 je berlaku..

K2r~90 said...

mmg dasyat ...