13 August 2010

"Meraikan Raya Dinikmati Bersama...Tiger Beer"

Salam..
Kecewa dengan apa yang berlaku di Pasaraya Giant ( kalu tak silap Lanun ) di Bandar baru Nilai, bila mereka telah menggunakan tanda harga promosi hari raya untuk mempromosikan harga istimewa TIGER BEER ( arak berjenama tiger ). Kalau biskut tiger ok lagi tapi ni biskut tapi arak.

Ini bukan apa, kerana perkara ini menyentuh sensitiviti umat Islam. seakan akan mengaitkan hari raya yang bakal menjelma dan Ramadhan yang sedang kita lalui ni dikaitkan dengan arak? macam arak dan perayaan umat islam ni sinonim pulak? Kenapa promosi waktu bulan puasa? Ia jelas menghina dan tidak boleh diterima.

Lanun tak pasti ini kesilapan atau disengajakan, Lanun harap pihak pasaraya tersebut membetulkan kesilapan ini dan meminta maaf. Kalau di lakukan tanpa disengajakan tak apa lah boleh di maafkan. Diharap lain kali tak terjadi lagi. Di harap jugak pasaraya tersebut peka dan tidak bertindak mebuta tuli.

p/s : betul ke pasaraya Giant?

raya bersama Tiger Beer

Berita Asal & Gambar : Email ke Harakahdaily
“Di sini mereka meletakkan beer tersebut di kaunter paling hadapan berdekatan dengan cashier. Adakah ini pada pandangan pihak pengurusan pasar raya cara meraikan umat Islam Malaysia berpuasa?” tanya beliau yang melampirkan bersama gambar yang diambil menggunakan handphone berkaitan perkara itu. berita penuh..klik sini

Blog Widget by LinkWithin

6 komen disini yer..:

M a W a D D a H said...

promosi biskut tiger lagi baik..:)

Cahayamylife said...

eh, ye ke.untuk 3 hari ni, yati tak gi lagi giant nilai tu.so, tak pasan.hee~

. said...

macam-macam sekarang ye.

sarah shafie said...

sgt tk bgus..

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site lanunsepet.blogspot.com
Is this possible?

uj said...

bengong...