11 May 2010

Malam Pertama.... Yang Gatal Gatal..

Salam...
Malam ni malam pertama Lanun.. malam pertama kat hostel... tak sangka kan dok hostel balik,sebab Lanun secara rasminyer berpindah ke hostel kul 11pm tadi. Tingkat 4 di emerald park dekat ngan MMU. Hu3..cukup lenguh angkat barang tadi, nasib baik barang taklah banyak sangat, cuma bawa yang penting jar. Malam ni Lanun akan bermalam kat sini buat pertama kali. 

Sejak masuk bilik Lanun ni tadi Lanun asyik tergaru garu jar, gatal gatal.. banyak hama agaknya bilik ni. Nasib baik ada cadar leh alas kat tilam, kalu tak mesti tilam tu miang sebab lama terdedah ngan habuk ngan ape ke benda lain yang menggatalkan.

Semoga malam pertama ini lancar.. dan nyenyak..dapat bangun subuh tidak lah subuh gajah lak he3. Good nite semua...

"Ya Allah permudahkanlan urusan semester baru kami ini 
Ya Allah.. permudahkanlah urusan ku dan kawan-kawan ku.."
Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

NICK IRFAN said...

smoga smua semua selamat lanun! gudluck bro!

Chaon Cornerz said...

tinggi nye tingkat 4.. takpe2.. hari2 boleh exercise..

DALILA MISMAN said...

pergh..tingkat 4, makin kuruslah lanun...haha,,
bila nak g minum air buah?...lanun boleh copkan tempat duduk dulu kan..kan..sbb bila pergi asyik penuh je..hehe

LaNuNsepet said...

to nick : tq bro.. doakan k. :-)
to chaon : he3.. longgar lar lutut eden nnt..
to dalila : he3.. nnt ku booking.. ajak bobby skali.. suh dier blanje.. he3..