19 May 2010

Respon Download Download Video Adegan Seks Di Asrama Pelajar.... Hu3.. :-(

Salam...
Selepas jar dikeluarkan berita dalam Kosmo mengenai video kononnya adegan seks ustazah dan warden tu tersebar luas hu3. Google mencatat pencarian yang cukup tinggi bagi keyword berkaitan dengan video klip adegan seks tersebut. Blog Lanunsepet sendiri mencatatkan pencarian yang tinggi untuk keyword "adegan seks ustazah". Takda apa nak dibanggakan pun trafik tinggi sebab keyword tu, yang ada cuma perasaan marah dan malu pada Berita Kosmo dan pelaku kerana merakamnya.

hu3... :-(

Pastinya selepas baca berita di Kosmo tempoh hari tu ramai akan mencari rakaman video tu untuk download kan? Pastinya remaja remaja pun berpusu pusu mencari video kat internet, tanya pada rakan dan sebagainya. Pendapat Lanun selepas penyiaran berita tu ada kesan buruknya.
  1. Ramai akan cari video tu, untuk tengok. Siapa? Remaja-remaja, adik-adik kita, Anak anak kita, mesti nak tengok pas baca berita Kosmo tu. 
  2. Bila search, dieorang terdedah pulak dengan video lucah lain yang berlambak dalam internet, sapa lagi kalu bukan Remaja-remaja, adik-adik kita, Anak anak kita hu3.
  3. Bila dah terdedah ngan website macam tu, dieorg download, simpan, tukar tukar dengan kawan, akhirnya video tu akan rosakkan mereka.
  4. Institusi pendidikan agama akan tercalar, tak banyak pun sedikit. Orang mungkin akan keluarkan kata kata yang tidak baik, sangkaan buruk pada insan yang tidak sepatutnya hu3.
Ini hanya sekadar pendapat bebas Lanun, maaf kalu ia salah dan menyalahi realiti sebenar. Lanun mengutuk perbuatan zina, hubungan yang tiada batas, dan juga satu lagi dosa yang sekarang kita pandang enteng iaitu mendedah aurat yang sama haram. Sama sama kita banteras semuanya.

Lanun harap jangan lah kerana kewujudan video ni yang tiada maklumat yang benar benar sahih kita membuat penilaian yang buruk pada golongan golongan tertentu. 
Blog Widget by LinkWithin

13 komen disini yer..:

bluecrystaldude said...

Pasal sex, memang laju je :)

sarah shafie said...

sgt stuju dgn lanun..=))

azuan said...

manusia3 adeyai huhuu~

LaNuNsepet said...

mmg laju...n hu3.. sedih sangat..
kosmo tak cakap ape pun, just cerita dalm surat khabar nyer.. yang ada video 2 pasangan ni tersebar, tak cakap pun zina tu haram, dosa, pegang wanita bukan mahram haram.. takda bagi respon untuk same2 banteras maksiat.

to ser : tq ser... setuju jugak aku.

nurmisnan said...

lu betul lah lanunn.. memburukkan orang tanpa tahu cerita sebenar dosa de...

aku ziarah kau..

ibuintan said...

salam lanun,
tu la pasal kalau benda tak senonoh ni memang berebut orang kita nak nengok,
semua nak menjahanamkan lagi akhlak dan moral remaja Melayu dan Islam tentunya,
inilah juga antara keburukan dunia it tanpa sempadan yang disalahgunakan

FeeQ said...

bagus bagus XD

Affan Ruslan said...

betul tu bro.
same with youtube.
mula2 dr video elok2, lama2 blh termasuk video lain macam pulak.

Astagfirullah.

niesz said...

skang ni da mcm2..bnda2 mcm ni la yg dorg laju nk download..pelik tul..

Cikgu Dahlia said...

ermm ramai blogger meriah sbb entry tu..

ada gak blogger yg taip entry, sengaja buat tajuk lucah..bencik... bukan satu dua jer , mostly...tak suka dengan serampang macam tu...uhuh

rashid said...

Haha...kira orang yang carik pasal benda tu kira normal lah...benda dah dekat hujung jari je...haha

Unknown said...

Hm,lepat setuju sgt..ala benda ni mesti laju punya orang carik..he..e.

Anonymous said...

ala...sblom komen2 kt sni pn..mst korg pn da cari xjmpa vide tu...last jmpa blog ni...da plak kata2 mcm ni...trus komen ayat baik2 kt sni...kn??