29 May 2010

GAMBAR : K3G Karnival Kerjaya Dan Keusahawanan... Cara Mudah Nak Dapat Kerja...

Salam...
Lama nya postponed artikel ni, sekarang ni baru teringat balik. Kompem la dah basi dah cerita pasal K3G ni ha3. Orang yang hadir K3G ni pun dah ramai dapat interview baru Lanun nak citer kat blog.

Untuk yang tak tahu pada 14,15,16 Mei haritu berlansung Karnival Kerjaya dan Keusahawanan kat PWTC. Lanun ngan kawan kawan dari BENE & BENC ditaja oleh fakulti kami FKEKK untuk ke karnival tu. Bukan untuk jalan jalan suka ria ke ape, tapi cari kerja.

Alhamdulillah setakat hari ni ramai kawan kawan Lanun dpt interview hasil dari drop resume dan isi borang permohonann kerja masa kat sana. Company yang datang memang banyak beratus ratus dan pelbagai bidang. Dari kerajaan hinggalah swasta, dari yang besar macam Petronas, Sime Darby, hinggalah ke syarikat kasino Berjaya pun ada. 

Pada hemat Lanun ar.. dalam enginnering ni paling laku sekarang Kejuruteraan Mekanikal, Pembuatan, dan Elektrik. Lanun elektronik industri..he3.. tapi semua nya adalah ditangan tuhan yang menentukan rezeki setiap hambanya, kalau ada rezeki InsyaAllah tak kemana, tapu dengan syarat usaha dan usaha. Pada yang mencari kerja, Lanun suggest karnival gni and walk interview memang merupakan cara paling senang nak dapat kerja dari kite bersaing dalam Jobstreet yang semakin sesak.

Ok sapa sapa nak tengok GAMBAR sekitar K3G Lanun amik haritu boleh la tengok kat bawah :















Blog Widget by LinkWithin

2 komen disini yer..:

nurmisnan said...

Salam lanunnn

aku pun nak pegi interbiu jugak

cari post 'Tukang urut kasi urut' hehehehe..... Jgn maraa aaaa..

LaNuNsepet said...

tukang urut he3..
urut hubby nur lar.. tp takda la gaji
he3